Recenze (66)
La La Land (2016)
Fail...
Král rybář (1991)
Dlouho jsem bojovala s tím, jestli už to konečně vypnu nebo budu dál trpět sledováním, až jsme to opravdu vypla a strašně se mi ulevilo.
Magnolia (1999)
Úvod filmu skvělej, strašně jsem se těšila, co přijde dál. Pak jsem tak nějak furt nechápala, co se stalo, že už mě to vůbec nebaví a pak už jsem jen čekala, kdy bude konečně konec. Škoda, podle hodnocení jsem čekala, že mě to chytne mnohem víc.
Interstellar (2014)
Na některý filmy bych potřebovala víc hvězdiček a tenhle by mohl být jedním z nich.
Než jsem tě poznala (2016)
Tvl Khaleesi??? Radči se neptejte, kdy mi to došlo, nicméně jsem zůstala s otevřenou pusou minimálně minutu zírat =D JInak film hezkej, ale furt jsem tak nějak čekala, že to dopadně dobře...
Dánská dívka (2015)
To bylo snad poprvý, co jsem si přála, aby hlavní hrdina radči umřel...
Konečně doma (2015)
Rozhodně bych o nic nepřišla, kdybych to neviděla...
Sherlock: Přízračná nevěsta (2016) (TV film)
Tak trochu zklamání oproti očekáváním... asi jsem si nevzala ty správný drogy... a dabing tomu taky zrovna nepřidal.
Snílci (2003)
Jakoby ve všech erotických filmech museli být hrdinové nějakým způdobem jeblý nezodpovědní nevyrovnaní bohémové. Proč - to nechápu.
Bez kalhot XXL (2015)
Naprosto bez děje, spíš jako záznam z představení, ale dívat se na to mi fakt nevadilo. Jen nemusela být každá buchta, kolem který tančili, taková špekna =D