Recenze (102)
Jupiter vychází (2015)
2* za super akci, kterou Wachowští umějí na výbornou.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Jeden z nejlepších dílů. Nečekal jsem že mě to vezme až tak..
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
4* za Asylum
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Výborný konec zhoršující se serie. Právě oproti part I, u kterýho jsem umíral nudou je part II vcelku nabitý. Záměr producenta uvolnit film ve 3D za vidinou většího zisku je však tragický... protože se film odehrává celý ve tmě. Byl jsem ve 2D a obecně mi vadí i ten bledlý a rozmazaný filtr kamery.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Po druhém shlédnutí všech sezón 1-5 stále dávám 5*!
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Moje Videorecenze: http://www.youtube.com/watch?v=Y_MCSskjDC0
Super 8 (2011)
Nejvíce se mi líbil stejně film THE CASE :)
Světová invaze (2011)
Mohu konstatovat, že film byl lepší než trailer. Produkční hodnoty byly velice vysoko a drobné nedodělky mohli schovat díky EXTRÉMĚ roztřesené kameře - film pak vypadá 2x dražší. Bohužel po odchodu z kina se mi motala hlava a měl jsem červené oči. Ano mám důkaz! Pomineme kameru... Přestřelky byly vskutku kulervoucí - když se s těma emzákama setkají poprvé - tak je vám hned jasný, že mají obrovskou přesilu. - i dizajn emzáku je (asi) přinejmenším zajímavý, bohužel díky kameře si je moc neprohlédnem. No dále dialogy a situace - opravdu stupidní a předvídatelné, klišovité... Stalo se mi 2x kdy jsem přesně věděl co se bude dít dál. Ale celkový dojem je pozitivní OPRAVDU! Film na vypnutí mozku... 65%
Umělec (2011)
opravdu mu ty oscary přeji. Přesto, že je paradoxně bezeslov, řekne vám toho opravdu dost. Dokonalá oslava filmu jako takového.
Všemocný (2011)
Moje recenze: http://www.youtube.com/watch?v=KHeL6Zv2zNs