Oblíbené filmy (3)
Moulin Rouge (2001)
Sen noci svatojánské (1999)
Paprika (2006)
Vtipné, napínavé, místy akční, surrealistické, kouzelné. Ze začátku jsem čekal Freudovskou psychoanalýzu, dostal jsem ji v poněkud lite verzi, o to to ale bylo zábavnější. Finále bylo teda hodně wtf a skor bych si ho odpustil, stejně tak záporáky bych uvítal méně maniakální, ale celkový požitek mi to vážně zkazit nemohlo. Nemůžu tomu dát 5*, ale ten film můžu milovat.