Recenze (221)
Jurský svět (2015)
Naprostá ale naprostá ztráta času, dlouho sem neviděl větší blbost, totálně zazdily to co Spilberg začal.
Živí mrtví (2010) (seriál)
Naprostá ztráta času, ubohá fraška která jen neustále opakuje věci dokola, efekty otřesný a herecké výkony taktéž.
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Až natu poslední bitvu kdy zmasakrujou celou armádu skvělý film a skvělá podívaná.
Podfukáři (2013)
Tak takhle zklamany sem dlouho nebyl, naprosto strašný film o ničem.
Velký Gatsby (2013)
Naprosto užasný film nechápu proč to nevydělalo více ale to už je jen detail, naprosto famozní podívaná ke který se budu rád vracet, vřele doporučuji.
Lesní duch (2013)
Stupidní, a hodně trapný, nechápu jak to někdo múže srovnávat s originalním Evil dead to snad ani nejde, púvodní Evil dead byl naprosto dokonalý a tohle je přesnej opak prostě tohle do kin ani na dvd nepatří..........ODPAD
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Tak tohle ani nebudu komentovat proste sračka jak poleno,ohraný příběh a strašné herecké výkony prostě hrúza.
Probudím se včera (2012)
Dobrý a hodně usměvný film,který si pustím vždy když mám chut na dobrou komedii
Pařba v Bangkoku (2011)
pro mě hodně velký zklamaní
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
NO KONECNE, zase starý dobrý prcičky jsou zpět