Oblíbené filmy (10)
21 gramů (2003)
Elvis a Anabelle (2007)
10 z 10. Tento film mi sadol. Najviac.
Snídaně u Tiffanyho (1961)
Půlnoční polibek (2007)
Prežiť taký deň s takým týpkom...tak by som snáď konečne nemala fóbiu zo Silvestra..
Wrestler (2008)
Wrestling a celkovo bojové športy mi nič nehovoria, ale skutočnosť, že život je sviňa a človeka niekedy nešetrí, tá mi je už bližšia. A keď sa k tomu pridá pocit, že Mickey nehral, ale bol... Jeho nahý starý zadok, zle odfarbené vlasy v drdole, deravá bunda, byt - brloh, "sexy" zápasnický úbor, lámanie žiletiek, entuziastické predávanie lahôdok, balenie Pam... A skvelá kamera ma celkom vtiahla. Randyho smrad som cítila aj cez obrazovku. Málokedy sa mi stáva, že ma film dostane tak, že po jeho skončení ticho sedím a premýšľam. Po Wrestlerovi som tak sedela dlho. (Nielen) preto päť hviezdičiek.
Prázdniny v Římě (1953)
Skvelá Audrey, ktorá je štýlová aj v pánskom pyžame či župane. Takéto prázdniny v Ríme by som veľmi rada zažila aj ja. Krásny príbeh, aj mi bolo ľúto, keď už film skončil.