Recenze (26)
Mortal Instruments: Město z kostí (2013)
Příšerná slátanina.
Splice (2009)
Film je ještě větší mutant, než ta věc, co vědci vyrobí. Neskutečná porce nesmyslností a nelogičností. Otřesnej zážitek.
Robin Hood (2010)
Bože, Patriot po Anglicku!
Krávy (1992)
Tady mi bylo pět hvězd málo. Extratřída!
Červená Karkulka (2011)
Inu, nebýt stupidního, rádobyromantického "Twilight like" konce a hlavní herečky, mohl by to být stylový snímek. Ale vážně, ten jediný, hloupý pohled s polootevřenými ústy, který Amanda předvádí, mi celý film otrávil.
Diamantoví psi (2007)
Buď je to amatérský snímek z Lundgrenoic ne moc vydařené dovolené, nebo nějaký švédský žert. Odmítám spekulovat o tom, že by to mohl někdo mínit vážně!
Zrození šampióna (2009)
Tentokrát mě dostali :-)
Láska a jiné kratochvíle (2009)
Přehlídka nesympatických postav zasazených do jedné vyhrocené vyhrocené scény za druhou. Celé je to neosobní a uměle vykonstruované, scénáristický otřes. Hudba jak z hotelového výtahu. O hercích ani nemá smysl mluvit, neměli co hrát, ty nekonečné vlny pláče, vzteku a "I'm sorry" by s přehledem zvládli i ochotníci.
Spravedlnost pro Sergeje (2010)
A tak by mě zajímalo, jak by podobně nepohodlný občan dopadl u nás? Dokument průměrný, kdovíjak investigativní rozhodně není. Ale zajímavý tím, co vše je dneska ještě možné, rozhodně je!
Proroctví (2009)
Mě se ten Nick Cage v roli zachránce světa přejídá víc a víc. A do toho děti, bible a Aštar Šeran. Málem jsem padnul. Film jsem protrpěl a jedna hvězda je za sem tam čupr efekt.