Recenze (232)
Resident Evil: Poslední kapitola (2016)
Pohadka sestrihana epileptikem. Final chapter 2 bude mozna muj prvni Resident Evil, ktery si nepustim.
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Nemám rád pohádky.
Želvy Ninja (2014)
Odpočinková komiksová akce, která ovšem pro člověka, který v dětství miloval animovaný seriál, je něčím víc. Hrdinové jsem skvěle vizuálně zpracovaní a jejich charaktery baví celým filmem. Chyběl mi jenom Rocksteede a B bob :) Stopáž ideální podle mě, děj se netáhne, jen by filmu možná slušelo větší finále nebo spíš větší drama kolem hlavních hrdinů. I tak skvělé 4*.
Železná srdce (2014)
Po dlouhé době vynikající válečný film. Děj se z kraje trochu táhne ale finále se u mě totálně vykoupilo a zaokrouhluji na 5*, protože sem cítil s hrdiny do poslední chvíle. Sice je děj o jedné malé tankové jednotce ale Rayen byl taky jen o malé pozemní jednotce a jaký byl ? 5*
Na život a na smrt (2013)
Filmy podle skutečných událostí jsou vždycky silný a není tomu jinak ani zde. Silný příběh, suprově natočený scény, nemám co dodat. Super film pro chlapy. 80%.
Já, Frankenstein (2014)
Underworld + Constantine x 1000 = I, Frankenstein. Jsem fanoušek fantazy a démonů a tahle efektová masáž mě potěšila. Žádný hluchý místo, žadný kecičky. Děj frčí jak TGV a je to krásně udělaný. Asi to bude jenom pro fanšmejkry jako já, takže kdo nejste na mnou výše uvedené filmy, tak na to ani nekoukejte. 80%.
Iron Man 3 (2013)
Tak jako vždy při pokračování nějakého filmu jsem šel na tento film s obavami, ale musím říct že byly nakonec zbytečné. Trojka je svižná, přichází s luxusním záporákem a záporným dějem vůbec. Tony je pořád stejný vtipálek a baron jako v předchozích dílech a svůj oblek pět drobátko potunil. Líbí se mi i spojení s předchozím filmem Avangers, který stejně musel každý návštěvník Iron mana 3 v minulosti vidět. Takže celkově velice milé překvapení a 85%.
Křižovatky života (2013) (pořad)
To snad ani není možný. Ta Prima už neví, co dát do hlavního vysílacího času a dá tam tohle neskutečný hovno, který má jako dělat co ? Absolutně amatérský, rádoby realita ale je to tak strašně trapně nahraný že mi zůstává rozum stát. 0%.
Doktor od jezera hrochů (2010)
Troška opět nezklamal a musel jsem to přepnout, protože to je taková volovina včetně absolutních hereckých výkonů. že mi to hlava nebere. 10%.
Postel (1998)
Už v popisu filmu mě mělo varovat "experimantální". Podle mě to nemá ani hlavu ani patu a je to v podstatě o ničem film. Chlap který má problémy se ženama je absolutně nezajímavý. jednu hvězdu dávám jenom za scénu z fotbalu (viz.youtube "zadni srani") 10%.