Recenze (49)
D-Day (2019)
Produkce Asylum
Navy Seals – třída 234 (2000) (pořad)
Do teď jsem měl za to, že mezi „speciálními jednotkami“ není žádný podstatný rozdíl, a že různící se názory na ně jsou tvořené zejména názory fanoušků, kteří viděli jeden akční film a hned mají jasno, kdo je nejlepší. Byl jsem vyveden z omylu, SEALs jsou jiná liga. Kromě klasické fyzické a psychické náročnosti a spánkové deprivace jsou účastníci kurzu neustále mokří (pokud zrovna nejsou u moře, hned přiběhne instruktor s hadicí a tuto chybu napraví), mají pořád svalový třes ze zimy, často jsou blízko utopení a kesonová nemoc jim taky není cizí. Ani si nedovedu představit, jak náročný musí být zimní turnus.
Nepřítel (2013)
Jake1: „Vypadáme úplně stajně, tak si vyměníme manželky.“ Jake2: „Tak jo.“
S kuchařem kolem světa (2007) (seriál)
V „S kuchařem kolem světa“ je paradoxně neslabší článek kuchař sám, který značně sráží hodnotu jinak zajímavého dokumentárního seriálu o jídle.
Od soumraku do úsvitu (2014) (seriál)
Již třetí díl čekám, kdy se začne něco dít. Stále marně, tempo je příliš pomalé.
Šmejdi (2013)
Dokument vypadá jinak.
Mnichov (2005)
Když se dívám na tak vysoké hodnocení zde na ČSFD, říkám si, že jsem asi viděl zcela jiný film.
The Orphan Killer (2011)
Určitě je to horor a ne pokus o (tragi)komedii? Asi jsem se špatně díval a nepochopil...
Purpurová barva (1985)
Chudáčci černoušci.
Ninja Assassin (2009)
No to byla ale blbost... "Top" tohoto filmu: 1. hysterická černá Němka, která strká nos tam, kam nemá, 2. za každých okolností stříkající digitální kečup (tzn. i když nemá z čeho stříkat), 3. ve stínu šeptající nindžové s nadpřirozenými schopnostmi, 4. často naprosto nepoužitelné, ale novátorské (ve smyslu, že hezky vypadají, ale jsou takříkajíc naprosto k ničemu) zbraně "nindžů", 5. zápletka (byla tam vůbec nějaká ?).