Oblíbené filmy (10)
Vetřelci (1986)
Moje nejoblíbenější dětská (ano dětská, mamka mi rozšířila obzory o hororech poměrně brzy ^^) klasika. Hlášky, postavy, atmosféra, akce.....mám to až moc rád než abych tomu cokoliv vytýkal. "Možná že si nesledoval poslední události, ale dostali sme na p*del kámo!", "Tahle holčička to tady přežila mnohem déle a neměla žádné zbraně ani výcvik" - "Takže z ní bude velitel??!"
Laputa: Nebeský zámek (1986)
Tento film sem zaím viděl pouze jednou, to však naprosto stačilo k tomu abych mu propadl. Krásný příběh,hudba a animace se zde ( jako snad v každém Miyazakiho filmu) skloubí v něco nádherného co asi nikomu nedovolí spustit oči z obrazovky.
Osvícení (1980)
Skvost se vším všudy!
Jak vycvičit draka (2010)
Velmi příjemné překvapení! Nejlepší animák od Kung Fu Pandy (a pro mě osobně možná i vůbec nejlepší). Zajímavé že v hlavní roli opět Dreamworks - že by Pixaru docházely síly? S přehledem jasných 5* a zařazení do mé TOP 10.
Ed Wood (1994)
Těžko říci jestli to je Burtonův nejlepší film, ale rozhodně nade všemi kraluje tou zvláštní atmosférou Hollywoodu 50.let minulého století a skvělým hereckým výkonem Martina Landau. U něj byl ten oscar opravdu oprávněný a jak mám moc rád Johnnyho Deppa tak tentokrát musel ustoupit právě Landauovi. I když teď to není fér ode mě protože úplně všichni zahráli skvěle ( Bill Murray byl i přes menší prostor jemu věnovaný kouzelný ). Co se týče samotného filmu tak myslím že už to tady napsalo hodně lidí přede mnou - prostě je to dokonalost po všech stránkách a Tim Burton je zkrátka skvělý režisér ( už se nemůžu dočkat Sweeneyho Todda ).
Město bohů (2002)
Prosluněné Rio nabídlo divákům po celém světě jeden z nejlepších filmů posledních let!
Kill Bill (2003)
Nejlepší Tarantinův film.
Ztraceno v překladu (2003)
Tokio a neodolatelný Murray - víc nepotřebuju. Nádherný film.
Old Boy (2003)
Něco tak vyjímečného že se to nedá slovy popsat - musí se to vidět!
Sunshine (2007)
Tak tohle byl totální nářez!! Takto má vypadat opravdový katstrofický film!!