Recenze (46)
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Velice chytrý způsob jak otevřít dveře novým dílům.
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Kdo říkal že nový spiderman bude stát za nic? Vážně si to pořád myslíte?.. Nevěřil jsem svým očím co se tam stalo. Líbí se mi že se to v mnoha pohledech liší od dřívější verze. Strašně se těším na další díl, protože vůbec nevím co mám čekat.
Kapitán Phillips (2013)
Výborně! S vážností od začátku až do konce! Ukázková práce SEALu, mistři v oboru co vědí jak se zachovat. A nakonec excelentní výkon Toma Hankse.
Velký Gatsby (2013)
Teda! Wow!.. Ukrytý sen v neskutečných párty večírcích a to vše očima prostého Nicka, kterým to vše začíná!
Hostitel (2013)
Z perfektního nápadu film o žádné akci...
Pot a krev (2013)
Všechny tři hlavní postavy tam ze sebe dělají blbce. To se mi na tom opravdu nelíbí, aspoň jeden mohl být opravdu chytrý.
Mortal Instruments: Město z kostí (2013)
Místy jsem se ztrácel. Je do ní blázen a je to její sestra? Nepovedená myšlenka. Bylo zde strašně moc myšlenek a různých bytostí, které tam prostě nemuseli být. Zbytečně přehnané!
Nezapomeň na lásku (2013) (TV film)
Mrzel mě konec. Čekal jsem že si Gus vzpomene nebo se nečekaně uzdraví. Nakonec měl štěstí že Molly nebyla jen krasná ale že ho i tak milovala, protože porušila slib že ho nechá být.
Lovci pokladů (1999) (seriál)
Seriál mého mládí.
Surfařka (2011)
Cože?! Čekal jsem něco jako teenegerskou bitvu. A holce se stane taková věc. Líbilo se mi jak z jedné dramatické scény proměnila ve scénu naprosto jinou s novým nádechem pro vtip.