Recenze (7)
Živí mrtví (2010) (seriál)
Třetí série je zatím luxusní. Opravdu povedený hororový seriál. Dávám 5*.
Rozsudek smrti (2007)
Začátek velice slibný. Druhá třetina filmu postrádá už veškerou logiku a závěr filmu je vyložený kosočtverec. 1/3 filmu **** 2/3 filmu ** 3/3 filmu *
Prokletý ostrov (2010)
Leonarda moc nemusím, ale díky takovým filmům mu třeba jednou přijdu na chuť. Trošku film zkrátit a dal bych 5 hvězd. Jinak ten závěr filmu mě opravdu dostal.
Predátoři (2010)
Zbytečně vyhozené peníze za kino. Film postrádá jakýkoli nápad a ten scénář je prostě hrůza. Opravdu kýčovitý film. Jednu hvězdu dávám za kameru a druhou za Adriena Brodyho, který ukázal že je opravdový herec.
Gran Torino (2008)
Starý válečný veterán objevuje skutečné hodnoty života a zbavuje se rasistických předsudků vůči okolnímu světu. Jedinečný výkon Clinta Eastwooda.
Lepší už to nebude (1997)
Výborný scénář a jedinečné herecké výkony Jacka Nicholsona a Helen Hunt řadí tuto romantickou komedii mezi moje nejoblíbenější. Přijmout život takový jaký je, je někdy složitější než se zdá:) Všem doporučuji.
Poslední vlak (2006)
Velice silný film, který vypráví o transportu lidí do koncentračního tábora. Řada lidí, řada osudů a nezměrná touha zůstat člověkem a přežít. .