Recenze (34)
Šakal (1997)
Za mne srdcovka - poprve premiera v kine, ted po letech Netflix. Chapu sice rozhorceni milovniku puvodniho Sakala, ale to na mem nazoru nic nemeni. Film se povedl, Willis hraje bezcitnyho, metodickyho assasina a hraje ho vyborne! A ta hudba je vyborna - dost mi pripominala Bourne Identity. Za mne trefa do cerneho.
Rudá volavka (2018)
Poctivy 4 * Jennifer velmi prijemne prekvapila. Nejblizsi film je sice Atomic Blonde, ale porad to je jako srovnavat 007 s Bournem... RT i IMDB to hodnoti vcelku nizko a uprimne nechapu proc. Ja sel do kina na "oddechovku s tou hereckou z Hunger games" a odchazel opravdu necekane uspokojen :) Film je syrovy, nektere sceny nasili dost explicitni, ale jako celek je to super. Rozhodne doporucuju - navic ceske filmove "elity" tenhle film zdrbaly - Fuka (50 %) a Spacilova (40 %) - takze hurra do kina!
Wataha (2014) (seriál)
Vyplati se videt obe serie - po shlednuti prve chapu nizke hodnoceni od lidi, kteri jeste nevideli serii druhou, ktera vse uzavira. Jedna hvezda chybi za obcasnou rozvlacnost a nedotazeni osudu vsech postav na konci. Jinak lepsi prumer a casu nelituju.
Wind River (2017)
Tohle je prvni film, ve kterym verim Rennerovi drsnaka. Pomalejsi rozjezd (cca prvni pulhodinu) vynahradi cely zbytek filmu. Snad jen hudbu si nejak moc nevybavim a asi by snesla silnejsi motivy. Atmosfera uzasna a ty panoramata :) Muzu jen doporucit!
Zákon gangu (2008) (seriál)
Jako kazdy delsi serial, i tenhle je tupost hodnotit, aniz by ho divak videl cely. Za mne peknych 75% - za zahrane postavy (Gemma, Tig, Chibs a Wayne mi prisli nejlepsi); napady jak prelstit konkurenci, zakon a casto i blizniho sveho a vyber hudby (nastupni scena z vyletu na Smaragdovy ostrov je proste narez). V provedeni a castecne i obsazeni je citit provazanost tvurcu se serialem the Shield, ale na skodu to neni. Neni to ani Wire, ani Fargo, ale zabava to byla nadprumerna!
V síti CIA (2007) (seriál)
Kvalitni, uveritelne, silne, vyborne napsane i zahrane. Jako fanda zanru bych dal i sestou hvezdu :)
Hra (2014) (seriál)
Slabsi nez the Company. Na vine je predevsim prekombinovany dej. Ale fanousci zanru / fanynky herce co vypada jako Cumberbatchuv bratranek se v tomhle urcite najdou. Jedno shlednuti stacilo.
Fargo (2014) (seriál)
Film jsem si pustil az po shlednuti dvou serii Farga a nijak mne nezaujal. Koneckoncu i serial jsem po dvou dilech malem vzdal, ale pak jsem mu dal sanci a dal jsem obe serie za vikend :) Tahle serie je jedna z nejlepsich, ktere jsem kdy videl a ma tak uzasne napsany dej, ze uz jsem si ji pustil 2x :) Doporucuji vsema deseti! P.S.: Vyhnete se CZ dabingu - je to tragedie!
Bratrstvo vlků - Hon na bestii (2001)
Prijemny becko, relax na sobotu doma, kdyz je venku skarede :)
Východní přísliby (2007)
Velmi dobry film, Vigga jsem znal jen jako Aragorna a tady mi sedl hodne. Vincent zahral taky vyborne. Jen vic mafianskejch filmu!