Recenze (28)
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Mě to uteklo (až na tu přestávku), mě se to líbilo, čet jsem dotatky a byl jsem za ty scény rád kdo mi kdy zase nabídle v kině takovouhle fantasy? Proto za 5
Lovec policajtů (2001)
Bylo to svižný a mě to bavilo, řadim to k tomu lepšímu co jsem celkově od Seagala viděl.
Záhada železných dveří (1970)
Dlouho jsem hledal název téhle pohádky, je to tady kde se odpovídá na otázku co se stane když si za poslední přání zvolíté tisíc dalších přání :)
Nesmrtelná teta (1993)
Taková pěkná pohádka malinko temná, ale jinak vtipná. V kategorii pohádek si ty 4* zaslouží určitě.
Čí je Evropa? (2009) (TV film)
Dokument, který mě k ničemu nepřesvědčil, čekal jsem nastolení nějaké otázky místo toho konec jen shrnul současnou situaci.
Kokosy na sněhu (1993)
Tři hvězdy za to že je to dobrá komedie a tu jednu za nezapomenutelný hlášky. Co by asi udělali švýcaři? :)
Legenda Korry (2012) (seriál)
No po první sérii musím říct že jsem zklamán líbili se mi postavy ale to že se příběh po první sérii vlastně uzavřel mě dost zklamalo. Měním ze 4 na 3 *
Technotise - Edit a já (2009)
Lidi je to Srbsko, meli odvahu, že se vůbec do takových vod pustily. Reklama na erste dokazuje že se erste nebojí. A já byl tedy celým filmem příjemně překvapen srovnnání s GitS bych nedělal čet jsem ho už před tím že jsem to viděl a hledal ho tam, rozhodně jsem ho však nenašel tak jak jsem čekal je to spíš lehká inspirace než nepovedená kopie a za to 4*.
Oddíl 10 z Navarone (1978)
Pamatuji si to že jsem to viděl ještě když jsem byl malej a pamatoval jsem si z toho jen přehradu a partizány viděla jsem to dnes a i herecké výkony jsou dobré. Takovýchle válečných filmuů nebude nikdy dost :)
Melodie mého srdce (2007)
Prostě mi to příjde jako pěknej silnej film kterýmu se povedlo vyvarovat se klišé navzdory námětu.