Recenze (28)
Karanténa (2008)
Jenom Američani dokážou předělat špatnej Španělskej horor, na uplně stejnej a ještě k tomu o dost horší . . .
Milionář z chatrče (2008)
Asi nikdy se nepřestanou rozdávat Oskaři za pohádky...
Avatar (2009)
Ne, já prostě nemůžu dát víc za technicky mistrně zvládnutou pohádku s jasnym koncem po 20 minutách, sorry.
Madagaskar 2: Útěk do Afriky (2008)
Tak z tohodle animáku mam smíšený pocity. Mile mě překvapilo docela solidní množství opravdu dobrejch vtipů a hlášek a krásně udělaný prostředí u některejch scén. Na druhou stranu mě bohužel vůbec nepřekvapilo to, že tam byl ještě o dost větší počet vtipů fakt trapnejch. Největší podíl na nich měla ta stará bréca, která mě štvala už v jedničce a oni jí daj do dvojky jako skoro hlavní postavu (děkuju). Každopádně pro děti tak do 12ti let asi ideální animák :) Pro starší zábavnej fakt jenom místama.
Děti noci (2008)
Vlastně ani nevim za co "tolik" hvězdiček.
Modli se za ráno (2006)
Neeeee, proč já na to koukal :,( Myslel sem, že se u toho třeba aspoň zasměju, jak to bude trapný, ale ono nešlo ani to.
Sexy párty 2 (2006)
Viděl sem už o dost horší filmy a tohle téma
V rytmu soulu (2008)
Hodně příjemná komedie :)
Mamma Mia! (2008)
Tak veselý, až mě to sralo.
Góóól! II (2007)
Konec byl fakt hodně překvapivej no. Koukat se na to dalo, prostě průměr.