Recenze (34)
Colette (2013)
Otřesný! Téma koncentračních táborů, zvěrstev, která se tam děla a lásky dvou židů, kteří si mezi sebou šuškají a i š.kají prostě nejde dohromady! A ten postprodukční dabing? Hlasy se nemění, celý film zní monotónně, nejsou v tom žádné city, prožívání... tohle téma mě dost zajímá a nemám ráda českou kinematografii, ale riskla jsem to... no, udělala jsem chybu a ráda bych si vymazala z hlavy, že jsem tohle kdy viděla..
Národ Z (2014) (seriál)
Nevím, proč má tenhle seriál tolik odpadu, ještě že jsem nedala na hodnocení. Jelikož jsem fanda zombie filmů a seriálů, a WD už jde spíš z kopce, Z nation je skvělým povyražením v tomhle žánru. Je tam pořád hodně akce, humoru i napětí. A to, že občas něco nedává smysl... bože, vždyť je to seriál o zombíkách...
Plivu na váš hrob 2 (2013)
Jednička jako celek víc šlapala, u dvojky se mi nelíbil moc ten začátek, ale jak dojde na pomstu, začne šlapat stejně jako jednička a je i o dost nechutnější :D
Gummo (1997)
Gummo pro gumy... K nevydržení...
Očista (2013)
Scénář filmu se mi moc líbil, objevil se tu takový nový filmový nápad jednoho dne legálních neřestí. Něco mi tam ale chybělo, možná jsem čekala určité vyvrcholení na konci, ale to se nekonalo...uvidíme, jaký bude druhý díl. Každopádně si myslím, že v reálném životě by tento murder day neobstál.
Nevítaní (2009)
Opravdu obdivuhodné. Je až neuvěřitelné, že postižení aktéři v tomto dokumentu jsou lepšími rodiči, než ti "normální", kteří je zavrhli. Nejen po shlédnutí takovýchto dokumentů by si měl člověk uvědomit, co je opravdu důležité.
Pí a jeho život (2012)
Nádhera. Nedokážu zrovna teď po dokoukání popsat, co se ve mě odehrává, ale je to něco velkýho. Na konci jsem se neubránila slzám. Je to jeden z těch filmů, který za život musíte vidět.
Rychle a zběsile 6 (2013)
Šok na začátku, šok na konci.. Scéna s tankem mě bavila a ta s letadlem byla už i na tyhle filmy moc.. Na pětku to ale nemá..
A Good Old Fashioned Orgy (2011)
Začátek celkem nuda, čekání na den D je celkem zdlouhavé, ale poslední čtvrtka filmu ubíhala rychle.. Parta kámošů se rozhodne trochu si zablbnout, proč ne :)
Světová válka Z (2013)
Trochu odlišný Z film od ostatních Z filmů, a to se mi na tom líbí. Bradovi role fakt sedla a o akčnost ani napětí není nouze. Super scény, super film.