Recenze (67)
Špinavý trik (2013)
Je to škoda, protože hlavní zápletka je tak dobře využitelná, ale nakonec zpackaná. Špatný scénář a postavy především, které nejsou zrovna svakrát podpořeny hereckými výkony Bradleyho Coopera a především (opravdu špatným výkonem) Amy Adams. 2* za postavu Jennifer Lawrence a výstřihy Amy Adams :-)
Hunger Games (2012)
Celkem pohodový film na odlehčení. Evidentně kvalitní základ v knize (nečet jsem, ale věřim, že např. vztahy mezi Kapitolem a krajema jsou dobře podané). Nic jsem od něj nečekal a nic z něj ani nevylezlo. Původně 3*, ale ukrutná kamera a uptlanej trapnej konec udělali nakonec 2*
Love Is All You Need? (2011)
Alternativní realita je lákavá k natáčení, ale tady to nebylo zvládnuté úplně perfektně ... filmařsky zvládnuté velmi kvalitně, ale obsahově zbytečně silné (což byl asi záměr) a nedoladěné ... 2,5*
Bídníci (2012)
1 * za to, že jsem to nedokoukal do konce ...
Nespoutaný Django (2012)
Je to Tarantino se všim všudy ... ale proč mě to tentokrát tolik nebavilo? ... Zasmál jsem se u pytlů s dírama a u některejch frází Kinga Schultze, ale jinak nic ... možná se na to někdy podívám znovu s echt Tarantinovskou náladou, ale pro tentokrát jen *** za kvalitně natočenej film ...
Pozemšťan (2007)
Celý film ani nebyl o tom, co říkala "hlavní postava", šlo spíš o reakce okolních postav vybraných nápaditě z profesorského prostředí. Hlavní postava tak není hlavní postavou, nýbrž všichni okolo ... Trošku patetický úplný závěr v podstatě nezkazil dojem z filmu ... Padl tady komentář o hudbě a podkresu. Po dokoukání bych skoro přísahal, že to bylo (kromě Beethovena) bez hudby jak jsem byl vtažen do dialogu ... Srovnání s K-PAX? Ten byl podle mě víc o příběhu samotném narozdíl od tohoto počinu ... ****
Dům z písku a mlhy (2003)
Jak to vypadá, když je každé rozhodnutí to špatné? Jak to vypadá, když je každé ptáče zraněné a není vůle osudu mu pomoct? ... Ke Crashi se přidává další velmi silný filmový moment (proč vždycky střelba?) ... zbytek neni co dodat ****...
Dvanáct měsíčků (2012) (TV film)
Absolutní degradace na téma pohádka...byl jsem doshlova zhrzen znásilněním tradiční pohádky, debilními dialogy (moderní dialog do pohádky B.N. prostě nepatří, obzvlášť u 12 měsíčků samotných), otřesnou hudbou, která se do pohádky absloutně nehodila, protože žádný velkofilm to nebyl. Troško vše odpuštěno, vrať se, to má aspoň trochu do sebe. Absolutní nevkus, obzvlášť na Štědrý den. P.S.: Proč dnes musejí nové pohádky zaručeně pobavit a rozesmát (Princ a Večernice nebo Princezna se Zlatou hvězdou a další to zvládli celkem bravurně i bez toho)???
Hořící Mississippi (1988)
Nejsem velkým příznivcem happyendů, ale kdyby tento film žádný neměl, propadl bych asi déletrvající depresi ;-) ... Ne, teď vážně. Neskutečně a v rámci žánru (krimi) ojediněle emocionálně plný film s perfektním výkonem obou hlavních rolí. Kdyby nebyla ve filmu poslední scéna bylo by to na 5* ... Každopádně výborný film ****...
Kámoš (2003)
Velmi pohodovoý film zlehka přeplněný běžnými filmovými klišé. Happyend tntokrát nezabíjí film jak tomu je v 70% případů. Po zvážení 3*, které možná jednou předělám na 4