Poslední recenze (197)
Jen Bůh odpouští (2013)
audio-vizuálně je to špička. každej záběr by se měl tesat. příběh je takovej jakej je. invenční bomby nečekejte (ale moc rád bych věděl, co za originální příběh někteří haters tohoto filmu považují). tohle je noir naší generace. PS: baví mě, jak tady lidi skučí nad absencí příběhu, pomalým tempem a že to je recyklace motivů atd. většinou jsou to ti samí lidi, co onanují nad Djangem a Hanebnýma Panchartama, který fakt ten příběh, originalitu a tempo postrádají. no, kolegové- Refn není tarantino, že ;)
Pád Bílého domu (2013)
neřikám, že je to totálně o ničem (pokud jste fandové těch big time american proslovů), ale fakt je, že lepší cgi mělo i CoD4
Rudý úsvit: Nová krev (2012)
ale tohle nebylo vůbec fajn! schválně jsem si před tim dal Red Dawn z 84' a ten šlape. neříkám jaká je to bombice, ale funguje to tam o 100% líp, než tady.. mladí a krásní a dementní.. trochu to zachraňoval Chris a trochu J.D. Morgan&crew, ale jinak nůůůůůda a bolševický.. eh, čo to tárám.. pro-americký kecy o boji za domovinu..