Recenze (39)
Úsvit (2023)
Nuda, jakou Svit neviděl... Nedokoukali jsme.
V ráji (2023)
70%. Něco mě ovšem u německých filmů poslední doby irituje. A to přehnaná rasová korektnost. Tvůrci dokáží do jednoho záběru nacpat zástupce snad všech zemských ras kromě eskymáků. Nedávno mě to zarazilo u nějakého německého seriálu (asi Milé dítě) na Netflixu. Děj se odehrává v Německu. Německá policie zasahuje proti nějakému únosci. Kamera jede, zabírá jednoho policistu za druhým. Na place jich je snad 20 a z toho asi jeden běloch. Z posledních německých filmů člověk nabývá dojmu, že Německo je kdesi na dálném východě, a že většinu obyvatel tvoří Arabové a Afroameričné. Je svět ještě v pořádku?
Velké nic (2023)
3,5*
Dvě slova jako klíč (2023)
Jedním slovem - prázdno. Hezká hudba, vizuál, ale to je vše.
Dimenze (2022)
1* že soucitu. Celý film byla jedna velká klinická smrt, korunovaná "besedou/monologem" režiséra.
Slunovrat (2019)
2 a půl hodiny života v pr... de... li.
Brazil (1985)
Dal jsem si to v kině 2 dni po volbách (2017) a trochu mě z toho zamrazilo...
Prapodivný svět (2006)
Dal bych i 5*, ale vadí mi silně neobjektivní informace o lovu elektrickým agegátem.
Má mě rád, nemá mě rád (2010)
Velmi milé překvapení.
REC (2007)
Od začátku se všichni chovají, jak kdyby byli retardovaní. Hrůzostrašnější než samotný horror jsou snad jen herecké výkony.