Recenze (29)
Jedeme na teambuilding (2023)
Jsem ročník 60 let a něco takového jsem v životě neviděl. Kýč, vulgarismus, katastrofa no nazdar. Kam to spějeme?? Tak to jsme s uměním totálně v koncích. Námět byl dobrý ,ale realizace se krapet nepovedla- slušně řečeno. Jediné pozitivum na filmu spatřuji v tom, že nám ukázal nejnižší hodnotu kvality.
Vesničko má středisková (1985)
Kvalita filmu se cení taky podle toho, kolikrát jej snášíš vidět. U mně do nekonečna:-)) Jednoznačně vynikající ne li nejlepší film bez vady. Já vždy, když jsem jej viděl, tak jsem v něm objevil něco nového co jsem nějakým způsobem prošvihl. Fantastičtí herci p. Hrušínský nejstarší- lépe jsem ho hrát neviděl a to má toho na kontě mraky( Švejk, Postřižiny, Slavnosti sněženek a.t.d, Libuška Šafránková , P. Čepek János Bán, M. Labuda a spousta dalších.......No režie, scénář ,hudba ,masky prostě ne plný, ale překypující kotel všeho.
Avatar: The Way of Water (2022)
Tohle se moc nepovedlo ,bohužel:-(( Camerona mám nejraději, jeho snímky mě vždy nadchly( Propast ,Terminátor, Vetřelci, Titanic , Avatar 1), ale tohle mně připadá jako hezký obal a v něm nic moc produkt. první díl je někde jinde, má správný náboj a velmi málo hluchých míst. Tohle ničím nepřekvapilo a čekal jsem o dost víc strhující snímek. Kdosi tady psal třetinách ,taky mě to připadalo jako exhibiční utkání v hokeji proti infarktovém čtvrtfinále a semifinále v Nagánu. Ale taky chápu ,že překročit svůj stín není jednoduché. Jak se říká " Není pokaždé posvícení" Na druhou stranu bych se přimlouval za dvojí hodnocení všech filmů jako v krasobruslení. Technicky výtečný, obsahově slabí, čili*****/**
Plán útěku (2013)
Já jsem si to užil!! Mám je rád,určitě světovou filmovou tvorbu v tomto směru ovlivnily ,jako nikdo.Splnil se mě sen a viděl je spolu hrát a kopali za stejný tým jako kladní hrdinové. Já dávám 5* i za zásluhy k filmům ostatním.
Muži v naději (2011)
Velmidobrý počin ve filmařině u nás,já se bavil výtečně.Vše parádně promyšleno a výborně zapadalo.Mělo to hlavu patu,výborně naznačení pořekadla "POZDĚ HONIT BYCHA" Také herci hrály dobře. Bohužel nemůžu se zdržet komentu na některé komentáře od pár uživatelů,kteří zřejmě moc toho nepochopily,ale za to film určitě nemůže.Jak proboha může někdo něco takového moralizovat???Rada pro všechny přemýšlející ve filmu o komedii a zvlášt pro Tetsuo"nedívejte se na komedie,nerozumíte jejímu účelu !!!"Je mně Vás opravdu líto. Gratuluji,u mně jasných 90%
Dlouhá cesta (2002)
Nic pro lid tipu cool,silně citově dojemný příběch ,velmi mě pohladil po duši,prostě super. Pro ty, kdo nechápou tento typ filmu bych řekl, že jsou o něco chudší.Díky bohu,že je svět tak barevný. Dávám za 90%
Jak básníci neztrácejí naději (2004)
K tomu nejlepšímu v celé serii co se u nás natočilo i když nejslabší dil.Bohužel veškerá konkurence se nemůže pochlubit tak zdařilými snímky,což je nedobré pro nás, co dilka sledujeme. A protože se mně to celé líbí/u tohoto dílu realita na naši společnost pasuje skoro ukázkově/ dávám 80%. Ono to v podstatě byl záměr tvůrců ve všech dílech a dosti se podařil. Vtipně vyjádřit naši společnost ve všech průnicích ,jak v čase,tak v osobnostech.
Pošta pro tebe (2005) (pořad)
Nechápu jak se dá tohle hodnotit,jiná věc je komentář.Tohle vážně není film s herci,...... A nezlobte se, ale s vyjádřením některých nemohu souhlasit.Připadá mně to,jako urážka , cinismus a neúcta, k některým osudům , tragediím a lidským neštěstí.Co tak více projevit pochopení???
Kriminálka Anděl (2008) (seriál)
Z našeho malého rybníčka mě to opravdu zaujalo,rozhodně lepší než ty amíkovské a různé .Jistě některé jsou díly na míň hvězd, ale celkově více dobrý.Já se prostě dobře bavil dávám 75% A zjištuji, že i 30 dil je dobrej,tak jen tak dál.
Pavouci z vesmíru (2010)
Uřčitě to nebylo špatné pokoukání,ale chtělo to větší parcelu ,ale jinak velmi dobré triky a za dne. Dávám65% Jak to ,že pod Win7 nemohu najít možnost hodnocení??????????