Poslední recenze (2 506)
Wonka (2023)
Tvůrce Paddingtona si tentokrát vzal na paškál další rodinnou zábavu v podobě muzikálového originu Willyho Wonky s tváří Timothée Chalameta. Zdá se to být jako tutovka a tutovka to také je. Zábavná a barevná podívaná s parádním hereckým obsazením a která je rozhodně hodně přístupná, i přes věci, které se v ní dějí. Hugh Grant jako umpalumpa výborný. Tady mi ta jeho pitvořící poloha vůbec nevadila a dobře se sem hodila. Tohle snad nemohlo skončit ani jinak než hitem a uvidíme, co bude dál.
Jeden gól (2023)
Waititiho humoru jsem se po přesunu k hollywoodským blockbusterům tak trošku přejedl a Next Goal Wins beru jako úkrok stranou a malý návrat ke kořenům založený na skutečných událostech. Klasický sportovní feel good film, kdy dříve úspěšný trenér (Fassbender) padá na dno a jde trénovat jeden z nejhorších týmů na světě do Americké Samoy. Na místě nejenom že pochopí mentalitu místních, ale zároveň najde řešení všech svých osobních problémů. Zní to jako klišé a obrovské klišé to také je, ale za mě to ve finále poměrně dobře funguje a byla to příjemně strávená hodinka a půl.
Její tělo (2023)
Další podivuhodný životní příběh převedený na plátno, který bych čekal, že bude o dost odvážnější. Andrea Absolonová je velmi úspěšnou skokankou do vody. Nicméně po vážném zranění přesedlá a začíná točit filmy pro dospělé. Její tělo asi mohlo být udernější nebo více šokující, ale místo jednoduchécho životopisného výčtu se debutující Natália Císařovská soustředí na osobní a psychickou stránku věci. Není to na škodu ovšem to by se muselo jít naplno tímto směrem a nezůstat někde na pomezí. Nejde se tolik do hloubky a přesto to bude pro většinové publikum asi už příliš. Takhle kompletně neuspokují ani jednu ze stran. Film díky tomu nejde až tolik na ruku a tím pádem se nejedná o žádný závažnější úspěch.
Poslední deníček (14)
Nejlepší filmy roku 2022
1, Top Gun: Maverick
2, Avatar: The Way of Water
3, Quiet on the Western Front
4, Babylon
5, Puss in Boots: The Last Wish
6. The Batman
7, Banger
8, Fabelmans
9, Pinochio Guillerma del Torra
10, Poslední závod
Nevešlo se: Elvis, Bullet Train, Navalny, Hustle, Vyšehrad: Fylm