Recenze (75)
Shrek 2 (2004)
Poprvé jsem viděl Shreka v originále a říkal jsem si, že dabing se mi asi líbil více. Osel ještě otravnější než v češtině, Shrek takový zvláštní... Jenže pak se na scéně objeví Puss in the Boots, což už je sama o sobě výborná a nejlepší postava ze Shreka, v podání fenomenálního hlasového projevu Antonia "kam jsem se to vytratil" Banderase a souboj mezi originálem a češtinou končí knockoutem.
Zátah: Vykoupení (2011)
Hm, mě to takhle ke štěstí bohužel nestačí.
Příběh Alvina Straighta (1999)
Milý a příjemný film, ale přecijenom jsem se dost nudil.
Úhel pohledu (2008)
Úhly pohledu dobré, škoda že nebyly využité v lepším filmu. Krom toho tady bych se bez některých úhlů obešel, třeba bez Whitakerova, takový vytržený z kontextu, navíc srdcervoucí až na půdu. Slušná honička.
Strážce (2006)
Naprosto zbytečný film. Ucházející zpracování ani věhlasná herecká jména na tom nic nemění.
Highway (2002)
Velmi slabé. Humor snažící se těžit z WTF momentů a jakési "přehnanosti" mi vůbec nesedl. Na to že jde o road movie, epizody (pokud se to tak dá nazvat) velmi nezajímavé. Stejně tak vedlejší postavy, což je další stěžejní stránka road movies, jsou neskutečně otravné a nesympatické (dreadař, dealer...). Po jedné hvězdičce za poctivé výkony Jakea a Jareda. Jo a pokus o cool střih se také v mých očích minul účinkem.
Británie má talent (2007) (pořad)
Většina vystoupení mě nějak zvlášť nebaví, ale ta úroveň a profesionalita zázemí, režie, moderátorů a hlavně poroty čele s výborným Simonem Cowellem je vážně dobrá a absolutně převyšuje české pořady tohoto typu.
Joe milionář (2003) (pořad)
No alespň, narozdíl od české verze, z které jsem, a to zdůrazňuji, neviděl ani minutu, drží v rukávu silný trumf v podobě, pro účastnice, dost vostrýho twistu na konci. Jak k tom ale přijdou chudinky zlatokopky :))??
Někdo tam nahoře mě má rád (1956)
Tak to bylo opět něco výjmečného. Filmy z padesátek mě prostě nikdy nezklamou. Jó asi hlavně proto, že jsem viděl puze ty lepší, respektive dobře hodnocené, mezi čímž stejně panuje u starých filmů přímá úměra, je totiž oceňována jejich faktická kvalita. U novějších filmů to tak bohužel zdaleka neplatí, jelikož se mnoho zdejších hodnotícíh často nechává zaslepit třpytem zlaťáků, které film spolykal. Jinak atmosferické, svižné, emotivní i vtipné (nasmál jsem se více než u kdejaké komedie). No a Paul.... Netřeba slov, další výkon par excelance. Nadchnul mě ještě více než v Cat on a hot tin roof a zapsal si pro mě jeden z nejlepších hereckých výkonů, s kterými sem měl tu čest.
Dobrý voják Švejk (1956)
Hrušinský válí. Hlavně díky hercům o dvě třídy lepší než knížka.