Oblíbené seriály (8)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Pacifik (2010)
Generation Kill (2008)
Já prostě nemůžu jinak. Když jsem seriál dokoukal, dal jsem mu čtyři hvězdy. Pět jsem jich nedal hlavně proto, protože mi chybělo trochu víc akce a střelby. Pak ale člověku dojde, že v tom je právě tento seriál vyjímečný. Nepoukazuje totiž na samotné bitvy, ale celkově na válku jako takovou, která není třeba až tak akční a "černo-bílá", jak si mnozí z nás myslí. Nakonec jsem musel dát hvězd pět.