Oblíbené filmy (9)
Cizinec (2010)
Klika (1995)
Devátá brána (1999)
Nedotknutelní (2011)
To nejde takhle okomentovat. To se musí zkrátka vidět. Ať uvažuju jak uvažuju, vybírám ty správná slova...Docházím k závěru, že film nejde těmi správnými slovy ohodnotit. Film mi vzal dech.
Osm statečných (2006)
Vzpomínky na lásku (2004)
Tenhle film jsem si já blbec pustila včera, den po tom, co se se mnou můj přítel rozešel. A udělala jsem totální blbost. Přesto...film mě dokázal přivést na jiné myšlenky, posledních 20 minut filmu jsem prořvala jak želva a konec mám rozmazaný díky slzám. Film určitě doporučuji shlédnout. Ale ne po rozchodu...
Ratatouille (2007)
Volný pád (2013)
Bohemian Rhapsody (2018)
Bála jsem se, že se mi film nebude líbit. Hodně jsem měla obavy z herce, který ztvární Freddieho. Moje obavy se ale však rozplynuly hned po prvních pár minutách - sekundách filmu. Kapelu Queen jsem měla hodně ráda už před tímto skvělým a nádherným filmem, ale po shlédnutí musím říct, že jí mám ještě raději. Na tenhle úžasný a emotivní film doporučují každému jít. Já na něj půjdu už po druhý:-)