Recenze (131)
Oppenheimer (2023)
Omlouvám se, ale mě to moc nebavilo. Oppenheimer je určitě důležitá postava lidských dějin, ale film byl pro mě příliš zdlouhavý. Příliš rozhovorů, příliš kvantové fyziky. Bavila mě jenom jedna část, a to, projekt Los Alamos.
Ferrari: Cesta k nesmrtelnosti (2017)
Dokument jsem viděl dva dny po shlédnutí filmu s Adamem Driverem Ferrari (doporučuju to všem, podívat se na oba filmy). Bylo zajímavé vidět skutečné závodníky, kteří ve filmu hrají. Nejsem velkým fanouškem F1, ale jak dokument, tak film se mi líbil.
Ferrari (2023)
Pěkný film, tak 75 %, ale jedna věc mě zklamala, a to, že film není v italštině.
Zásah štěstím (2023)
Starý pán je pořád špička ve svém oboru. Tenhle film je opravdu skvost. Vztahovka a do toho krimi zápletka. Nebál bych se to srovnat s Match piontem. Navíc pro někoho, kdo má rád Woodyho filmy (což já jsem), úplná lahůdka.
Beckham - Výkop (2023) (epizoda)
Perfektní!!!! Wow!!!
Oktopus - Syndikát koně (2023) (epizoda)
Zatím nejslabší díl. Můj názor.
Americký outsider (2021)
Miluju tyhle americké pohádky podle skutečné události (tohle je možné jenom v Americe). Hlavní hrdina je sympoš, super záběry ze hry, pro fanouška NFL povinnost.
Matka (2023)
Ta druhá hvězda je za JLo. Ale ne za to, jak hraje, ale jak vypadá.
Za vším hledej ženu (2022)
Za Ostravu a Hanku. Jinak hrozná píč....a!!!
Muž jménem Otto (2022)
Fakt silný emocionální zážitek. Tohle jsem nečekal, musel jsem to rozdýchat, slzy jak hrách 😂. Tom Hanks koncertoval. Originál jsem neviděl a knížku nečetl, takže nemůžu srovnávat. Ale tahle americká předělávka je opravdu skvělá.