Oblíbené filmy (10)
23 (2007)
Dokonalý príbeh ktorý vás nepusí zo sedadiel kým si ho nepozriete až do konca a nezistíte čo sa skýva za číslom 23. Herecké umenie Jima Carreyho priviedol v tomto filme k dokonalosti, perfektné prelínanie deja s minulosťou a prítomnosťou a dvoma roznymi svetmi.
Sedm (1995)
Temný rytíř (2008)
Strážci - Watchmen (2009)
Výborne spracovanie hrdinov minulej doby a skvelé autenticke zábery vraždy Cannedyho a iné akty dejín do ktorých geniálne zaplietli superhrdinov. Niekto konečne ukázal na hrdinov, že dokážu svoju moc použiť nie len na dobré skutky ale aj na zlo ktoré je vo filme požehnane.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Naprosto dokonanalé herecké výkony a na prvý pohľad sa ani nezdá, že tam je toľko silných okamihov ako začiatok filmu je aj koniec. Vo filme je kultová scéna v bare kde John Travolta trancuje na disco hudbu zapísala do histórie filmu. Ale hodnotenia hovoria same za seba 12ta priecka je neskutočná na dosť podceňovaný film ale dávam mu plných 5*
Kmotr (1972)
Kmotr II (1974)
Zjizvená tvář (1983)
Legenárny film s brilantným obsadenim v hlavnéj úlohe Al Pacino ktorý stvárnil bossa drogového kartelu. Film ukazuje ako sa dá získať všetko a vzápetí o to prísť, jediné čo by som tomu filmu dokázal vytknúť je ten tzv. ´´terminátor´´ na konci ako zabije Tonyho ale inak sa to Briaenovi De Palmovi podarilo na plných 5*
Gauneři (1992)
Dosť dobrá gangsterka ktorú spáchal Quentin Tarantino osobne, podarilo sa mu spojiť jednoduchý dej s príbehom každého kto tam hral. Tarantino dokázal z mála urobiť veľkofilm ktorý dostava 87% jasných 5*