Recenze (387)
Kluk spolkne vesmír (2024) (seriál)
Mrzí mě, že jsem si to nepřečetl. Pokud je filmová/seriálová adaptace dobrá, nutí mě přemýšlet, jak byly dané scény, postavy a věci mezi řádky popsané. A to mě nutil vlastně každý díl. Není to dokonalé, ale velmi dobré.
1670 (2023) (seriál)
Nutně potřebuji víc. 4,5*
Sněží, sněží... (2019)
65 % škoda, že toho nebylo víc, rád bych to kupodivu snesl. Příjemné postavy, příběh, kamera. Velmi milý vánoční film, který netlačí na pilu. Povedené. Až mě trochu mrzí, že předlohu znám jenom z obálky knihy, kterou jsem kdysi sestře daroval k vánocům.
Zakletá jeskyně (2022)
Může mi někdo racionálně vysvětlit zdejších 55%? Nejlepší počin u nás za dlouhé roky. Možná tomu uskodilo označení pohádky, namísto fantasy. Výborné... Herecky, lokace (kamera!), kostýmy, příběh. Co chcete víc kurde?
Pohádky pro Emu (2016)
Ten scénář psal někdo po lobotomii nebo někdo během obedove pauzy při natáčení Ulice?
Sexuální výchova - Série 4 (2023) (série)
Mrzí mě to, ale scénáristicky to nebyl zvládnutý závěr. To, co dělalo Sex Education tak skvělým projektem, tady skoro úplně zmizelo. Něco málo zůstalo, ale opravdu málo. Nové postavy velmi špatné a u těch starých to právě scénář nezvládl. Velká škoda, měla to skončit třetí řadou.
Párty Hárder: Summer Massacre (2022)
Martyho kreslené vtipy sestavené do jednoho naprosto neuceleného snímku. Jako příznivec říkám, že je škoda, že nedokáže dát dohromady scénář, který by formou vyprávění (nikoliv obsahem proboha...) překonal 9. třídu ZŠ. Nehledě na tak hrubé a zjevné filmařske chyby. Kdyby to bylo jenom na YT, člověk by to přehlédl a prominul. To, že dostal Party Harder na plátno, je pro mě záhadou.
Venom 2: Carnage přichází (2021)
Překvapující hodnocení tady. Asi o trochu slabší než první díl, ale pořád skvělé!
Děti Nagana (2023)
Je to milé, nostalgické, celkem hezky zahrané. Ale nic navíc tam bohužel není. Objektivně 50 %.
Spolu (2022)
Všechno hodnocení jde Kozubovi a Žilkové. Některé scénáristické linky to extra kazí. Stejně jako další herci. 70%