Recenze (324)
Logan: Wolverine (2017)
Za me rozhodne nejlepsi film z cele x-men sagy.
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
Slabší odvar Forresta Gumpa.
Doupě (2014)
Kdybych se na to měl podívat znova, tak se radši podívám na originál (District 13). Kopie, nehorázná kopie.
Plán útěku (2013)
Řekl bych, že se autoři nechali inspirovat Prison breakem. Jediná změna je trochu akčnější hlavní postavy.
Útok na Wall Street (2013)
Když jsem to sledoval, tak jsem si říkal, že režisér se snad musel učit u Uwe Bolla, až po shlédnutí jsem zjistil, že je to opravdu od Uweho. Už druhý film v řadě, který od něj vidím (po Rampage), na který se dalo dívat až do konce. Dokonce měl i emoce (bohužel situace ve filmu může potkat opravdu kohokoliv).
Pád Bílého domu (2013)
Tam už mi chybí jen hláška: Ho ho ho, now I have a machinegun.
Hon (2012)
Hodně emocionální drama. A řekl bych z pohledu dnešní společnosti i docela uvěřitelné - bohužel.
Jedna mezi oči (2012)
Stará dobrá devadesátá. Kombinace Kanga a Stallona - docela to vychází.
Star Trek: Do temnoty (2013)
Technicky to možná může být dokonalé, ale čeho je moc, toho se člověk přejí. Osobně mi tam vadili některé nelogické scény, spousta různých abramovských světel, neemocionální prožití celého filmu, předvídatelnost, natož tak přehnaný závěr. Film mě ani nedokázal pořádně vtáhnout do děje nebo sympatizovat s kladným hrdinou (možná spíš chvílemi s tím záporným, což někdy ale taky nemusí být na škodu). Na první film (Star Trek z roku 2009) to rozhodně kvalitativně nedosahuje.
30 minut po půlnoci (2012)
Pomalý rozjezd - docela jsem se nudil. Pak to začne odsýpat, ale nakonec zase utahané. Lepší 3 hvězdičky.