Poslední recenze (104)
Cesta do pravěku (1955)
Trochu mě za to hodnocení fackuje hanba, ale musím to uvést na pravou míru. Vizuálně je film skvělý (tak je to Zeman, že jo) a nemám mu co vytknout. Je to ale především edukativní film, který ve mně moc velký dojem nezanechal. Po dramaturgické a herecké stránce to bylo bohužel poměrně bolestivé. Čtyřikrát se zopakuje stejný proces - dojedeme na místo, kamarád se ztratí, voláme na něj ze břehu a kamarád se vrátí. Vidět to jako dítě, asi hodnotím jinak.
John Wick 2 (2017)
Neviděla jsem jedničku, nechtěla jsem se na to koukat, ale můj názor nemá váhu, prostě mi to bylo puštěno. Je to naprostej průměr, což se odráží i v tom, že na to můžete bez problémů kouknout i když jste neviděli jedničku (ale někdo vám musí vysvětlit, jak funguje hotel pro zabijáky, to zas jo). Každopádně uznávám, že choreografie jsou good a fakt dlouho dobíjí. *poz3n made me do it*
Nová holka (2011) (seriál)
První tři série jsou skvělé, obzvláště první dvě jsem se pravidelně u každého dílu smála nahlas. Na konci třetí série se to dost láme a zbylé série jasně padají do klasického plácání se v natahování ději, které sem tam vytrhne lepší díl (ale je jich opravdu hodně málo). Škoda toho, začátek je parádní.