Recenze (1 186)
Bláznovství (2008)
Další z řady "malých", příjemných filmečků, na které se po čase podívám rád znovu. Ben Kingsley je tady fakt kouzelnej :-) PS: Já chci taky žít u moře...
Miliónový brouk (1980)
U mě jednoznačně jeden z nejlepších filmů s Budem Spencerem, i po letech (jako malý jsem ho viděl hodněkrát a bavil jsem se u něj i teď. Skvělá hudba, výborné postavy, gagy, hlášky. Má to takovou bezva atmosféru, kterou podtrhuje povedený dabing.
O věcech nadpřirozených (1958)
Povídka se svatozáří je naprosto super :-) Skvělý nápad. Druhá povídka se mi moc nelíbila i přes skvělé obsazení. Závěrečná povídka byla už lepší, zajímavý nápad, ten dědek byl děsivý, ale mohlo to být natočeno méně zmatečně... Celkově - na dobu vzniku zajímavý počin.
Jude (1996)
Zkratkovitě natočený (knihu jsem nečetl, ale z filmu mám takový dojem) depresivní příběh z doby plné předsudků. Moc mě to nebavilo a k postavám jsem si nestihl vytvořit žádný bližší vztah.
Labyrint (1986)
Po výtvarné stránce velice zajímavý počin, ale jinak nekoukatelné. Plus ty hrozné písničky...
Vinylová láska (2018)
Bezva uvolněný, romantický film s bezva herci a v bezva prostředí.
Jumanji: Další level (2019)
Opět fajn pohodovka, u které může člověk vypnout a bavit se, jako u předchozího dílu.
Dokonalá vražda (1998)
Hitchcockův originál je mnohem lepší, Douglas a Paltrow super, ale ten scénář, který se chtěl od originálu lišit (což je dobře) a režie na mě působily tak nějak... neslaně nemastně...
Divoká stvoření (1997)
Tohle mě moc nebavilo.
Překladatelé (2019)
Další zmařený fajn nápad a příběh. První půlka dobrá, ale pak jako by si scénáristi něco šlehli a začali s příběhem dělat kotrmelce, kombinovat a kombinovat, až překombinovali. A vznikl z toho takový guláš, že jsem se při závěrečných titulcích cítil fakt rozmrzele, možná až naštvaně. Zkrátka: Zajímavý nápad na film, který se zvrhnul a šel do kytek.