Recenze (245)
Vivárium (2019)
Disturbing
Aquaman (2018)
100% dramaticke, 100% akcne, 100% zabudnutelne.
Bohemian Rhapsody (2018)
Silny pribeh, vyborne obsadenie a vykony, dokonca aj s posolstvami. Bohuzial scenar sa mi zdal byt trochu slabsi.
Venom (2018)
Malo temne... A chybal Spiderman. A mozno aj nie, Venom si zasluzil vlastny film. Kazdopadne Tom Hardy zachranil a dalo sa to vyborne uzit, aj ked cielova skupina je mladsi/menej narocny divak.
Ztraceni ve vesmíru (2018) (seriál)
Rodinny camping trip so sci-fi prvkami.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Treba vidiet v 3D v kine. Najlepsie na LSD.
Kontakt (1997)
Poslednu pol hodinu som ani nedokazal dopozerat. Vacsina filmu sa zaoberala nabozenskymi nezmyslami, ktore boli sotva znesitelne a k tomu Jodie Foster... Mozno by sa to dalo dopozerat s dabingom, no ani na to nemam dostatocnu volu k askeze. Ocakaval som Sci-Fi a nie film o upadku krestanstva.
Nelítostná (2017)
Choreografia, kamera a technicke prevedenie strhujuce. Zvysok uz nie.
Cooltúra (2016)
Zijem si vo svojej bubline, kde nie je vela priestoru pre tento druh popularnej politiky a kultury, hovorim si, ze sa ma to netyka, no zaroven vidim, ako sa to casto stava sucastou ludi, ktorych mam rad. A som tomu rad, pretoze tak vidim, ze aj k zumpe plnej vykalov a zvratkov sa da pristupovat rozumne, brat si z nej to obohacujuce a s tym pracovat. Nie je vsetko stratene. Hlupi ludia a bezcenna kultura boli vzdy a stale je radno sa im vyhybat. Dnes su vsak, tak ako vsetko ostatne, lahsie viditelni.
Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (2016)
Samuel L. Jackson priniesol do filmu zopar prvkov komedie, cim nacal potencial filmu, no okrem toho vobec nic vynimocne. Televizny fantasy dobrodruzny priemer pre mladsieho divaka.