Recenze (28)
Kairo (2001)
Atmosférický duchařský horor, mírně překombinovaný děj, trochu mi vadila klasická hororová klišé typu: Hrozí nebezpečí? - Rozdělme se....
Román pro ženy (2004)
Zpočátku jsem byl mírně zděšený, časem se to mírně zlepšilo a ke konci skoro líbilo. Pěkná hudba a kamera, otravný product placement, překvapivě dobrý Vašut, otřesná Něrgešová.
Jeho fotr, to je lotr! (2004)
Ke konci se to trochu táhlo, ale jinak solidní zábava.
Svátost manželská (1994)
Patricia Arquette mě velmi zaujala v Lost Highway, v tomhle filmu ovšem hraje/vypadá děsně....
Strážce duší (2005) (seriál)
Hodnocení po prvním dílu: Příšerné! Nedotažené prokreslení postav, otřesné herecké výkony (Norisová, Hrubešová!!), papírem šustící dialogy, nelogičnosti ve scénaři, otravná hudba... Fuj.
Bazén (2001)
Mein Gott, že jsem radši nešel spát...
Flashdance (1983)
Tři hvězdičky - z nostalgie, kdybych to viděl dneska poprvé, dal bych tak jednu.
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Úchvatný romantický film.
Kluci to taky chtěj... a pořád! (2002)
Brrr...
Království (1994) (seriál)
Skvělý byl taky autorův závěrečný doslov za každým dílem...