Recenze (40)
Rivalové (2013)
Nejlepší film tohoto roku. Určitě adept minimálně na jednoho oskara (nejlepší film). Skvělý námět, perfektní zpracování, luxusní kamera (nádherné pohledy na formule v akci), zvuk výborný a v neposlední řadě velice výstižné herecké obsazení. Dokonalost se vším všudy.
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Úchylná pohádková jatka, která vsází jen na nespočet stříkanců kečupu, tabasca, rajčatového protlaku a kdo ví čeho ještě. Čím více červených a masakrujících scén tím lépe nebo spíše hůře? Pro mne veliké zklamání. 2 hvězdy jen za Mařenku a prudícího šerifa, jinak zbytečnost, která ani nemusela spatřit světlo světa. Zlatý Van Helsing.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Uvažoval jsem zda "toto" vůbec budu hodnotit, když jsem viděl necelou polovinu "tohoto" ani nevím čeho... Po prvních 30ti minutách jsem konečně viděl světlý prvek obrazu, který jsem si musel opravdu vychutnat, jelikož za dalších pár minut jsem se opět musel ponořit do temna. Lekací prvky byly nelekací, zábava žádná, poenta nikde, "tohleto", nevím vlastně co, může korektně ohodnit snad jedině fanoušek na slovo vzatý. Pro mě apsolutní ztráta času. Na druhou část se nemám ani odvahu podívat.
Doba ledová 4: Země v pohybu (2012)
Jedna jediná hvězda za veverku, která to opravdu dokáže rozbalit. Jinak nuda, nuda a zase nuda.
X-Men: První třída (2011)
Opět vydařený X-Men. Všechno perfektně do sebe zapadalo jako kostky stavebnice LEGO. Matthew Vaughn je více než rovnocený konkurent Bryana Singera co se týče X-Men ságy a jen doufám, že se od něj dočkám alespoň ještě jednoho kvalitního zpracování tohoto nekonečného příběhu mutantů.
Skyfall (2012)
Čekal jsem kdy vyjde nový díl, který bude mít větší kvalitu než Casino Royale (2006) a konečně jsem se dočkal. Nejlepší Bondovka co jsem kdy viděl. Opět podíváná jakou jsem od tohoto žánru očekával. Naprostá spokojenost.
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Boj se sebou samým a proti všem z podsvětí. Originální zajímavá myšlenka, dobře zpracovaná do dvouhodinové zábavy s využitím kvalitního hereckého obsazení. Co víc si může fanda sci-fi přát? Snad už jen lepší pokračování... Už se těším na 2. shlédnutí.
Sinister (2012)
Povedený horor kombinovaný s detektivkou kde by se atmosféra dala krájet. Celý film jsem měl "nepříjemný pocit" co bude následovat za okamžik. Některé scény ve mě vyvolaly mrazení na zádech, v některých ve mě hrklo, ale žádná ze scén mi nevyvolala nechutenství "krvavých lázní" jak je to v současných hororech běžné, a to je právě na tom filmu to nejlepší. Vizuálně a zvukově to prostě nemá chybu. Škoda jen, že konec nezůstal tajemnější, tak aby divák mohl více spekulovat... Každopádně jedná se o klasický horor, kde se budete bát, lekat a zažívat nepříjemné mrazení a co je nejlepší, nezažijete žádné krvelačné jatka!
Rychle a zběsile 5 (2011)
Italský džob v USA kabátu. Krásna auta, skvělé akční scény, perfektní herecké obsazení, prostě skvělá akční záležitost.
Templář (2011)
Jak bych to jen stručně popsal? Akční krvavé lázně, které vás dokáži zasunout do sedaček a v napětí čekat jak to vše dopadne.