Poslední recenze (5)
Gravitation (2015)
Koupeno za 9.99$ na Vimeu. Nejlepší investice v životě, kam se hrabou hry ve slevě na Steamu. Motivace jako prase, uvidíme, jestli za rok budu lepším člověkem.
Policie Modrava (2011) (seriál)
Kdo nezná Vogelsang, kdo nezná Horažďovice, Sušici, Srní, Kašperky, Šumavu a kdo neví, jak se na Šumavě chlastá, tomu se tuten seriál líbit nebude a já to chápu. Kdyby to byla "Policie Beskydy", tak mi to taky přijde jako sračka, ale je to moje rodiště, moje dětství, moje mládí, takže spíš z tutoho důvodu dávám čtyři hvězdy. Dal bych pět, ale za tu debilní reklamu (kdyby tam byla jen jednou!) na jistou vymáhací společnost tu jednu strhávám, to bylo fakt trapný.
Vejška (2014)
Jedna za Krause a jeho "no tak sem čurák, no", a druhá za hudbu, protože Vláďu já můžu. Jinak je to špatnej studentskej film. Ale to byl Gympl koneckonců taky a nakonec tak nějak zkultovněl. Možná si to ještě párkrát pustim a změnim hodnocení, ale první dojmy jsou víceméně na piču.