Oblíbené filmy (10)
Ghost Dog - Cesta samuraje (1999)
Samuraj (2003)
Alphaville (1965)
Kolem půlnoci (1986)
Pre mňa najlepší jazzový film ktorý som doteraz videl. Americký jazzman na návšteve v Paríži. Veľa jazzu, trochu rozprávania o jazze a hlavne - po filme zostane ten skvelý pocit ako keď práve skončil dobrý koncert v klube. Človeku je ľúto, lebo to bolo krásne, ale viac by už možno škodilo.