Oblíbené filmy (10)
Dárek do cely č.7 (2013)
Takhle emotivní film.... to jsem nezažil od Gladiátora. Celou dobu si člověk říká "To přeci nemůže být pravda, to přeci nemůžou udělat! Copak jsou slepí??!!", napůl se směji napůl brečím ještě co to teď píšu.... Tenhle film je prostě nádherný a zároveň tak moc hrozný..... Podívejte se a uvidíte, že tohle není jen film.. ne.. to je pohled na krásu lidské duše v nejčistší podobě a zároveň strašlivé zamyšlení nad principy a fungováním jurisdikce a policie v realitě... Hodnotit toto veledílo jinak než pěti hvězdami bych považoval za plivnutí do tváře lidskosti. 5/5
Nedotknutelní (2011)
Harry Potter a Kámen mudrců (2001)
Gladiátor (2000)
Jeden z nejemotivnějších filmů, co znám. Úžasná hudba. 5/5
Forrest Gump (1994)
Jak vycvičit draka (2010)
Dokonalá hudba. Úžasný a emotivní příběh. Skvělá animace. Co víc mám říct? Jeden z filmů, který mě dokáže doopravdy dojmout. Nejlepší animovaný a možná i jeden z nejlepších filmů vůbec. Je to pro mě srdcovka. 5/5
Dobrý voják Švejk (1956)
Skvělý film, který dokáže bavit celé generace. 5/5
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Jeden z nejlepších ( ne-li nejlepší ) fantasy filmů. Jasná srdcovka. 5/5
Nezvratný osud (2000)
Výborný nápad, slušný thriller. Velice originální a výborný nápad. K tomuto filmu se čas od času rád vracím. 5/5