Poslední recenze (371)
Lost Highway (1997)
Nechci být alibista, ale není potupa, když po dokoukání tohoto filmu vyhledáte pomoc "lékaře" (internetu, kde vám chytřejší spoluobčané vysvětlí, o čem to vlastně bylo). A na rovinu, najednou film dostane úplně jiné grády, pustíte si ho znovu a dáte na CSFD pět hvězd. Fakt doporučuji. Temná atmosféra, hra světla a stínů, spousta detailů a komorní drama jednoho nemocného člověka. Pokud chcete opravdu dobré vysvětlení tak odkaz zde.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Novej Indiana je tak spatnej, ze snad poprvé jsem byl rad, když strelili černošku (otravná a nesympatická až hrůza!). Hlavní hrdinka absolutne nesympatická a wannabe cool hrdinka, které to absolutně nežeru, žádný dialogy, milion nudných honiček, nulovej dej a furt to samy dokola… Hnus velebnosti.
The Last of Us - Napospas (2023) (epizoda)
Last of us končí pátým dílem (IMHo nejlepší díl). Šestý jsem ještě dal. Sedmý zabijí celou sérii. Kdo že ty poslední dva díly režíroval?