Recenze (146)
Arnold (2023) (seriál)
Od četby knihy Total Recall jsem vášnivá fanynka Arnolda , takže na dokument jsem se těšila . Většina podstatného v dokumentu kopíruje to co je v knize , nic moc nového se tedy fanoušek nedoví, ale je úžasné sledovat záběry ze " zákulisí" komentované jak Arnoldem tak důležitými lidmi v jeho životě .
Nadace (2021) (seriál)
Nalákal mě Lee Pace, ale po přečtení několika komentářů jsem se rozhodla neočekávat nic úchvatného...ale ono se mi to líbilo, a to tak, že hodně. Knihou jsem nepolíbená, což samozřejmě hraje roli. Každopádně seriál doporučuji. Teď to nechám chvilku odležet a vrhnu se na knihu.
Mandalorian (2019) (seriál)
To je taková paráda! Těším se na každý díl... a to nejsem skalní fanoušek Star wars.
Uncharted (2022)
Viděno v kině. Synovi (10) se to líbilo moc, mě docela taky. Těch čtyř stovek jsem ani nelitovala :)
Jonathan Strange & Mr. Norrell (2015) (seriál)
Po prvním dílu končím, nezaujalo, bohužel.
Zaklínač (2019) (seriál)
Tady se docelo čekalo, že to bude pecka, a je. Cavill je skvělí a roli Geralta mu věříte, jsem ráda, že obsazení Marigolda je takové, v polském předchůdci to byl fakt slizák. Co mě zklamalo je postava Triss, je tu nijaká. Yennefer je správná mrcha všude, potěšil mě její celiství příběh. S knihami nebudu srovnávat, samozřejmě že je to jiné, ale příliš to neruší, těším se na další řadu.
Stáhni a zemřeš (2019)
"Countdown" mi dal vše co od hororu očekávám, sympatické herce, lekačky, ne úplně blbou zápletku a rozuzlení... Samozřejmě nehodnotíme tu Oscarový film ale horor, takže nerozumím tak nízkému hodnocení.
Goldbergovi (2013) (seriál)
Je to pozitivní, je to sranda (a ne blbá), tak nízké hodnocení si nezaslouží.
Malí uličníci (1994)
Jako dítě jsem to milovala, každý týden jsem měla půjčené na VHS z videopůjčovny :)
Děsivé dědictví (2018)
Bože, co to zase bylo ... jednu * dávám proto, že jsem měla vysoká očekávání a dostala jsem jen nudu, strašnou a dlouhou nudu.