Recenze (27)
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Neskutečně dementní, nudné, nulová atmosféra, přímočaré, bez nápadu...a hlavně bez napětí. Jako by to celé "vymyslel" zahradník Michaela Baye. FCK
Knick: Doktoři bez hranic (2014) (seriál)
Neuvěřitelnééé....netřeba psát víc.
Domov snů (2010)
Kdo by to do ní řekl?!Taková milá krásná prcinka a jaké mega peklo dokázala rozpoutat :D Já tu asijskou kinematografii prostě žeru,ten jejich černočerný humor,tu bestiální brutalitu,ale hlavně to vše má hlavu a patu a skvělou pointu;) btw nic pro slečinky :))
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
První série hoodně nadprůměrná,druhá lehce nadprůměrná a třetí bohužel hotová mega sračka :/ Takže z 5***** po první sérii je propad na 3*** po třetí sérii - jaká to škoda... Říkal sem si,že horší než třetí série čtvrtá byt nemože....ano,to je pravda,není horší,ale více méně na stejné sračkovité úrovni:P
Ruby Sparks (2012)
"Kurevsky zajímavě příjemný snímek" a dlouho sem neměl takový pocit po dodívání se...+ výborně zahrané,natočené i ozvučené;)btw hlavní hrdina je dvojník Martina Erata (hokejista - pozn.autora;)Hmm,no nic,idu si pustit svoju oblíbenou vánoční pohádku : "ALIENS"
S čerty nejsou žerty (1984)
Hell yeah;) Asi (určitě;) sem si nemohl vybrat lepší film (pohádku;) na pětisté hodnocení,tož ba ^^ Ve zkratce : "Absolutně NEJlepší pohádka a z vysoka na*rat na ty new rádoby pohádky!"Mrknu a vidím;)))"
Total Recall (1990)
Kultovně brutální sci-fi mého mladí;)Nedám na něj dopustit a bral sem jako svou povinnost opětovné shlédnutí po letech,když se do kin právě blíží remake...
REC 3: Počátek (2012)
Jakožto velký fanoušek prvních dvou dílů možu jen suše konstatovat: "NASRAT" :/
Barry Lyndon (1975)
3hodinový historický nenudící snímek s fantastickou výpravou by byl pro mě jistě 5-ti hvězdičkovou záležitostí,ALE to bych nesměl prvně číst knižní předlohu.Jakožto fanoušek výborné knížky mě Pan Kubrick zklamal...Podstatně ubylo humoru,kterého bylo v knize požehnaně a od druhé půle a obzvlášť ke konci a na konci;) dostává předloha pěkně na frak,což zamrzí o to víc,když všichni moc dobře víme jaký jste byl puntičkář Mistře Kubricku...Kniha 94% , Film 77%
Ranař (2011)
wéwéwétečkahockeyfightstečkakom