Recenze (368)
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
K dokonalosti chybí jen Bruce jako ikona černého humoru a celkem nevyužitých prvních 50 minut, kde nebýt zaměřeného děje pouze na rodinu, tak bylo tolik možností s okolními postavy jak si vyhrát a použít několik litrů krve navíc. Totální fail přešlap byla malá holčina, která dokázala svým otevřením "oh jak překvapivé, ona je pořád ta zlá maminka a já úplně ta blbá dcera" skoro znechutit celý film. 90% lidí včetně mě si řekne bože ty si ale ****, jak tohle může někdo napsat v dnešní době opravdu nechápu a očividně se toho nezbavíme.
Furioza (2020)
Krásný to počin, srdcovka doslova ve všem co k nim patří a co dělají. Jak jest ku*va, že až teď jsem si toho všiml a ne dřív.
Pathaan (2023)
Máte zálibu v nadupaném mixu akčních scén na způsob Johna Wicka & zachránce světa Jamese Bonda & typické taneční a pěvecké scény v téměř každém filmu z indické tvorby? Pak je to ten pravý film, který potěší všechny fanoušky výše zmiňovaných bodů.
Medvídek Pú: Krev a med (2023)
Pokud nebudu počítat stupidně napsané dialogy, které ještě víc přidávají na stupiditě postav jako takových, šetření ohledně vyvražďování, maskování ve tmě a občasným úhybem kamery, několik situací nad kterými zůstává rozum stát, pak se tu najdou i dvě pozitivní věci 1) rozjetá hlava, rozkoplá hlava a zbytek gore byl jako když nebyl, díky tmě 2) ženské to nepřeháněly s křičením. Velká škoda, že se nevyužilo lepší provedení a zpracování vražd a gore. Koneckonců zde nesmí nikdo hledat ani přemýšlet nad nějakým dějem, tudíž jsou očekávání velká po té kvalitně zpracované druhé stránce, která zklamala. Snad se v dalším díle polepší.
Nezvěstná (2023)
Dnešní móda sociálních sítí všude kolem nás např. Face, Whats, Mess... za chvíli se stanou i součástí filmů. Každopádně musím uznat, když už má člověk jéct do zblbnutí, tak pořádně. Další z povedených filmů po searching a vy si říkáte co tam může být asi zajímavého? Řekněme, že děj má spád a rychle utíká, napínavá atmosféra každou minutou pátrání a když už si říkáte tak už na to přišla, je to jasné... Kdepak! Máme tu zvrat a vzápětí další a další, až člověk jen nevěřícně zírá do úplného konce. Kreativita se oceňuje, dechberoucí atmosféra a vyšetřování na vlastní pěst tomu dodává grády. Věřím, že tvůrci přijdou opět co nevidět s dalším podobným filmem.
Párty Hárder: Summer Massacre (2022)
Nevěřil bych, že dám další české komedii 4 hvězdy. Vlastně je to jednoduché, protože se nejedná o trapnou, nucenou českou sračku v podání mádla, kotka a dalších moderních herců/neherců, co si hrajou na herce. Tohle je to správné pokračování bizáru, který se opět s ničím nesere a servíruje to se vším všudy s plnou upřímností a nechutností dnešního života. A jako skvělé doplnění fekální párty u závěru nemohla chybět dokonce ani má oblíbená Grindcore kapelka Gutalaaaax, střižená z vystoupení, to vííš to je moje Řezníku, jen tak dál! Držím palce, ať nám naservíruješ ještě nějaký famózní mix do budoucna v podobě sadomasofekálobizar 😀
Infinity Pool (2023)
Co vlastně má člověk hodnotit? Jaký byl přínos filmu? K hororu to má daleko, sci-fi maximálně dle halucinací a vizuálních efektů, které se místy snažily o bizár nebo lehké gore, ale celkově to rozhodně žádný efekt nepřineslo. Psycho? Úplně jsem nepochopil, co se nám snažil Cronenberg říct, tedy tím mixem všeho možného a ničeho. PS. Mia je pořád koukatelná ať je v jakémkoliv hororu
Babylon (2022)
Velká škoda, že největší bizár a vtipné scénky proběhly během prvních 2 hodin. Poslední 3 hodinka se skutečně proměnila ve zmiňovaný žánr drama a možná až trošku otravně nudila. Být to stejný hardcore a mix všeho možného co zrovna přišlo jako náhodný nápad napsat do scénáře a použít, tak si to zaslouží těch 5*. Margot je stále sexy a svoji neskutečně vyšinutou hranou povahou dokáže zazářit snad všude. Damien se snažil poukázat na Hollywoodské dění doslova v jeho začátcích v poněkud drsnějším stylu. Nic pro nenáročné diváky, sám si říkám, jak jsem to vlastně vydržel až do konce... Ale bizár nezná mezí.
Bullet Train (2022)
David Leitch a Zak Olkewicz odvedli výbornou práci. Scénář je originální a promyšlený. Po dlouhé době jsme mohli vidět geniálně sepsaný příběh, kde každá nitka zapadá do druhé. Příběh sám o sobě přináší od samého začátku až do konce neustálou porci vtipných zvratů a překvapení. Ačkoliv si divák může připadat trochu v rozpacích, každá postava zde hraje důležitou roli. Nic není náhoda, všichni mají jasně daný svůj účel, místo i časové propojení. Brad Pitt zde působí jako lavina smůly, která strhne každého koho potká. Všechno je provedené v zábavném pojetí s přiměřenou dávkou akce, která dokázala pobavit. Dokonce i pouhá flaška s vodou sehrála svoji roli nenápadně až do konce, neskutečné :D. Oceňuju zamyšlení nad dějem, který v dnešní době chybí u spousty filmů.
Deo Killeo: Jugeodo Doeneun Ai (2022)
Kluci nebo chlapi ? Who cares, kill them all !! Parádní jízda, kde Bang není spokojen se záchranou školačky a proto jde ještě výš, až na samý vrchol mafie a obchodování s dívkami. Jak to dopadne ? Vše šlo hladce, jako po másle... vždyť John Wick je skoro jako jeho bratr, no a pořádek musí být i kdyby všude krev stříkala.