Poslední recenze (167)
Mimoni 2: Padouch přichází (2022)
Párkrát jsem se opravdu zasmál od srdce a bod navíc za dabing. Moje šestiletá dcera se ale smála a bavila nahlas celý film, takže klobouk dolů před dospělákama co tuhle super jízdu přípravili 💗
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Strašná srajda. Raději jsem se na to s odstupem podíval znovu a těch logických chyb, dementních dialogů a absolutně retardovaného děje, z toho jen začnou krvácet oči. Nápad dobrý, vizuál ucházející, zbytek na blití.
Uncharted (2022)
První polovina filmu celkem funguje, je to zajímavé (i když lehce předvídatelné), vtípky a akce jedou jedna za druhou, tempo slušné. Pak přijde hluché místo, které se vyvrbí v absolutně trapný finiš. Nelogičnost postav, brutální popírání logiky a čehokoliv okolo je tady opravdu pěstí na oko. Veliká škoda, nic jsem od toho neočekával a taky jsem to tak dostal.
Poslední deníček (9)
Operační
Připadám si jak důchodce
bez zubů a bez erekce