Recenze (20)
Ulice strachu – 1. část: 1994 (2021)
Sracka ktora sa chce podobat filmu Scream. Bez humoru, bez atmosfery, hlupy zbytocny film pre pubertiakov.
X. - Smazáno ze systému (2018)
Pribeh o psychicky narusenej policajtke, ktora cely cas fuči ako jelen a rata si od jedna do desat ako na dobru noc. Ak ma byt toto vizitka madarskej policie tak dakujem pekne.
IMT Smile a Kandráčovci (2018) (koncert)
IMT Smile najlepšia kapela na Slovensku. Ivan Tásler skvelý hudobník a spolu s Kandráčom tvorili super duo. Skvelý koncert, výborne Východňare.
Následuj svůj sen (2011)
Ako fanúšik Liverpoolu FC nemôžem dať nič iné ako 5*
Červená Karkulka (2011)
No, čakal som že karkurka pôjde lesom k babičke zaniesť koláčiky svojej milovanej babičke a po ceste stretne vlka, ako to všetci poznáme a začne peklo. Ale omyl. Bolo to o vlkodlakovy, čo zas nieje moja silná stránka, ktorý bol jeden z nich. Celý príbeh sa skoro odohráva len v dedine. Ešte to ten koniec ako tak zachránil. Dve hviezdy za prostredie a za Amandu. 3/10
Žena v černém (2012)
Z malého Pottera sa stal herec, ktorý vie zahrať aj príbeh s duchmi. Výborná atmosféra, hmla, zvuk a aj samotný Daniel sa zhostil svojej úlohy dokonale. A to som nie na takéto filmy fajnšmeker. 7/10
Méďa (2012)
Veľmi príjemná komédia o nerozlučnej dvojice, určená hlavne pre starších, kiež by bolo takýchto filmov viac 9/10
Vo štvorici po Slovensku (2012) (pořad)
Veľmi dobrý nápad prezentovať Slovensko štvoricou komikou Roba, Ďuriho, Maja a Lukáša, na ktorých sa určite zasmejete. Teším sa na ďalšie časti ;-)
The Collector (2009)
Takto má poriadny horror vyzerať !!! Napätie, skvelé herecké výkony no proste super. Teším sa na pokračovanie ;-)
Zmije (1994) (seriál)
Môj obľúbený seriál, na ktorom som vyrastal.