Recenze (66)
Top Gear (1978) (pořad)
...po shlédnutí motocyklového dílu z Vietnamu musím dát 5*,naprosto šílené
Glee (2009) (seriál)
.......hm,zvláštní.
Čápi s mákem (2010) (pořad)
Už jsem myslel že mě nic nepřekvapí,ale zástup štětek,kolotočářu a nevkusu je fakt moc.Myslím že to mělo být spíš P.če s mákem.
Zažít Woodstock (2009)
Škoda
Jak se staví sen (2007) (pořad)
Uřvaný Cejnar je na ránu,a v těch jejich skvostech,který je ve finále jeden jak druhý bych opravdu bydlet nechtěl.Chybí originalita.
Kancl (2005) (seriál)
Na mně spíš S.C. působí že se michce brečet.
Hranice nemožného (2008) (seriál)
Hranice debility
Yellowstonský národní park (2009) (seriál)
Prostě na dokumenty BBC jsou všichni krátcí.
Medúza (1992) (pořad)
S Krajčem za ***,a s Vytiskovou za* to je rovno **.
Silvestr 2009 - Pojďte dál... (2009) (pořad)
Opravdová žumpa.A oni to ještě k tomu reprízujou.Hnůj Hnůj Hnůj