Pořady (9)
Partička (2011)
Bavilo mě to těch prvních 70 dílů. Ohromně! Ale teď do toho nemůžu najít chuť. Přijde mi, že už předvídám jak kdo zareaguje a tak. Prostě nějak mé nadšení ochablo. Baví mě jen tři hry, a zbytek je tak nějak normal.
QI - na vše máme odpověď (2013)
Mrzí mě, že to lidé odsuzují, aniž by to viděli, a to jen proto, že je to "natočeno v Česku". Já se na tom v poslední době bavím lépe než na oblíbené Partičce. A navíc se i občas něco zajímavého dozvím. Často především to, jak dokáží být lidé důvtipní, pohotoví a vtipní. Kohák mi nevadí, ale jeho humor pro mě není to pravé ořechové. Zato Banášová, Šmoldas a Hezucký by měli být snad v každém díle. A Knor s Kohákem to vždy výborně doplňují.