Oblíbené filmy (10)
Dlouhá cesta (2002)
Ukázal to nejkrásnější co dokáže život nabídnout... jednoznačně nejhezčí film co jsem kdy viděl ...
Forrest Gump (1994)
Nejskvostnější film co znám, nejen že se u toho člověk nestačí ani chvilinku nudit, ale navíc to pohladí naše city a zanechá hluboký dojem. S dobrým srdcem je život krásnější ...
Americká krása (1999)
Hodně lidí si v tomhle filmu přijde na svý, ale já v tom vidím návod na správnej život ...
Karlík a továrna na čokoládu (2005)
nááááááádhera nááádheraaa
Polibek draka (2001)
Jet li je prostě třída a i když sou některý scénky dost přehnaný, když se vypne mozek, tak se tenhle film dá neskutečně vychutnat. Rozhodně nepřináší nic novýho, ale rozhodně taky nezklame:o) Navíc nenajdete tam snad ani sekundu, kdyby by jste se nudili...
Zelená míle (1999)
Noc v Roxbury (1998)
Význam komedie je jasnej POBAVIT. Tak proč v tom každej hledá něco víc, prostě to chce jen koukat, nepřemejšlet a dát volnej průchod smííchu...ňáká kamera, střih a podobně...kašlat na to :o)) A Noc v Roxbury je pro mě to NEJ NEJ NEJ, je to tak dementní až je to úplně skvělý ...
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Pokojný bojovník (2006)
Film opřený o stoustu životních pravd. Nemá snad slabší místo, kde by se člověk nudil. Časem se určitě zařadí mezi elitu, v mích očích tam určitě patří :)
Horší už to nebude (2006)
Příjemně orginální, nápadité, neuspěchané a rozumné, každý detail měl svůj důvod. Pobaví, poučí, zahraje na city :o). 100% U mě nejlepší film roku 2006.