Recenze (907)
Batman (2022)
Očekávání byla… v podstatě naplněna? Nový Batman je opulentní komiksovou podívanou, která ochránce Gothamu pojala zase trochu jinak. Depka, kterou Matt Reeves roztáčí od první minuty, je opravdu hmatatelná a má blízko k pojetí Phoenixova Jokera. Zároveň se tu však servíruje klasická gangsterka smíchaná s ještě klasičtějším lovem na sériového vraha, což je dobře i špatně. Pozitivní je, že Reeves natočit opravdu temný a suverénní biják, který nikdy nesleví z precizně nastaveného tónu. O to víc proto zamrzí, že si skoro nikdy neřeknete „wow, tohle jsem ještě nikde neviděl!“, protože jednotlivé kusy příběhu důvěrně znáte z jiných filmů. Ano, všechno je tu smíchané brilantně a s patřičnou razancí. Jen se toho seskládalo za sebe zbytečně moc a výsledkem tak je parádní, avšak zbytečně košatá podívaná, která ve finále zůstane ve stínu nolanovek. Dvojku bych si nicméně dal hned! (8/10)
1883 (2021) (seriál)
Absolutní masterpiece a vůbec nezáleží na tom, jestli máte rádi westerny nebo ne.
1883 - Pláč odevzdanosti (2022) (epizoda)
Jednou ten slabší díl přijít musel. Ale i tak – ona je vlastně pointa, že s tím má člověk nesouhlasit :)
Uncharted (2022)
Jako velká popcornová zábava, která může v inteligenci a přepálenosti soupeřit s posledními pěti díly Rychle a zběsile, drtí Uncharted nedávné peklíčko Red Notice v každém směru. Když tedy člověk zcela ignoruje hry a bere to jako obyčejný dobrodružný akčňák, v němž Tom Holland a Mark Wahlberg hledají velký poklad, je to vlastně docela ok. (6/10)
Boba Fett: Zákon podsvětí - Kapitola 7: Ve jménu cti (2022) (epizoda)
Strašný. Kolik desítek minut musí člověk střílet do štítu, aby pochopil, že nemá smysl střílet do štítu?!
Boba Fett: Zákon podsvětí - Kapitola 5: Návrat Mandaloriana (2022) (epizoda)
Nejvííííííííííííííííííííííííííííííííííííc!!!
Boba Fett: Zákon podsvětí - Kapitola 2: Kmeny Tatooinu (2022) (epizoda)
Nářez, tímhle to mělo začít!!! :)
Boba Fett: Zákon podsvětí - Kapitola 1: Cizinec v cizí zemi (2021) (epizoda)
Starej pán, digitální poušť... a 40 minut nudy, co lehce potěší maximálně hardcore fandy Expanded Universe. Nedivím se, že to před premiérou radši nikomu nepustili, Bobův díl v Mandovi byl úplně jinde. Snad to od příště půjde rapidně nahoru!
Matrix Resurrections (2021)
První hodinu se to omlouvá za svojí existenci, druhou hodinu se to rozjíždí, a pak je to teda na konci chvíli Matrix 4. Pořád ale s výpravou a akcí na facku. Jako uf, radši bych místo meta blbnutí dostal sci-fi verzi Mad Maxe 4, pardon... (5/10)
Nadace (2021) (seriál)
Císaři dobrý, všechno ostatní meh... (5/10)