Recenze (933)
Spalovač mrtvol (2017) (divadelní záznam)
Porovnat mohu jen s filmovou předlohou a stejně jako film má i hra nudné zdlouhavé pasáže, které když vynecháte nic se nestane.
Argylle: Tajný agent (2024)
Obsazení super, do soundtracku bych zařadila více známých skladeb, ale vážně nikomu nepřišla taneční choreografie trapná? Trapně se museli cítit i herci a tu trapnost vidí diváci. Rozhodně to není Mr. & Mrs. Smith. Taky nevím, proč agentce obarvili vlasy a nacpali jí do šatů, které jí zbytečně přidávají kila navíc. Nebo proč H. Cavill vypadá jako skříň.
Richard III. (2022) (divadelní záznam)
Pavlína Štorková je úžasný diblík, který hravě zvládl hlavní mužskou roli. Ocenila bych, kdyby hra byla trošku zkrácenější. Klasiku neznám, protože mě historické hry nudí, ale tohle mě zaujalo natolik, že jsem si musela vyhledat základní informace o Richardu III.
Jednou budem dál (2021) (divadelní záznam)
Hezky zpracovaná hra, která nám shrne historické okamžiky od Sametové revoluce po současnost. Každý si zde najde něco, co určitě zná nebo co mu je bližší. Hlavní myšlenku, která hru provází až do konce, si musí divák najít sám. Chyběl mi tam závěr, celkové vysvětlení.
Madisonské cesty (2020) (divadelní záznam)
Knižní předlohu jsem nečetla, filmovou předlohu jsem viděla kdysi hodně dávno a to aniž by mě nějak zaujala, ale spíš mi v ní vadil Clint Eastwood, který mě absolutně nezaujal. Ale tato hra byla dost zajímavá, dost dobře sestavená. A pokud by vás nezaujal děj nebo herci, tak zpracování bylo na 1*.
Velká mořská víla (2020) (divadelní záznam)
Velmi zajímavé rodinné drama, která diváka uchvátí a lehko připoutá i přesto, že děj není hlubokomyslný a nepokládáte si filozofické otázky. Prostě jen sledujete život jedné rodiny.
Chudáčci (2023)
Nevím, kdo film zařadil do žánru komedie a romantický rozhodně bych film zařadila mezi erotické, protože je rozhodně nevhodný pro děti. Zpočátku mě Bella děsně nasírala, ale pak jsem to pochopila. Co by se stalo, kdyby dítě nebylo vůbec vychováváno? Jinak vizuálně výborný. Hrozně se divím, že herci šli do tak odhalených scén.
Divoké včely (2001)
Tak trochu bez děje a zápletky.
Případ Stodolovi (2024) (seriál)
Šokující! Jaký bestie a vraždící monstra se schovávají ještě ve společnosti? Rekonstrukce byly hodně nechutný. Oběti trpěli a byli surově mučeni, pozůstalí trpí při každé vzpomínce i rodiny usvědčených vrahů trpí vyčleněním ze společnosti nebo studem, ale vrazi dostanou doživotní pobyt se stravou... bez výčitek, bez viny, bez lítosti, bez BOLESTI a bez UTRPENÍ... tak jak je ta česká spravedlnost spravedlivá.
Metoda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Jeden z nejlepších seriálů. Dost mě zaujalo úvodní téma s archivními záběry, kde můžete porovnat vzhed herců s reálnými postavami. Smrad z cigár jsem cítila až v obýváku. Láďa je postavičkou, která dokazuje, že společnost tvoří bestie. Z posledního dílu se mi zvedal žaludek.