Poslední recenze (102)
Sám doma 3 (1997)
Bože proč? Proč? Proč jsi mi nadělil tolik zvědavosti, že mě donutila dokoukat tento "film" do konce? Naprostá ztráta času, na které se nedá najít ani fň jakéhokoliv vtipu či filmařského umu. Jestli můžete, ruce pryč.
Nájemní vrazi (1995)
Akční podívaná o dvou elitních zabijácích, která by snadno zapadla do šedé zóny (čti: tři hvězdičky) nebýt jedné věci. A to Antonia Banderase. Jeho egocentrickej zabiják, jenž se za každou cenu snaží stát jedničkou ve svém oboru je prostě hustej. Myslím, že tu postavu nemohl pojmout lépe. Téměř každou scénu, ve které se objeví, ukradne pro sebe. Už jen kvůli němu stojí za to ten film vidět.
Zlaté oko (1995)
Filmy s Jamesem Bondem vůbec nemusím. Takový šovinistický, arogantní, sebestředný hovádko ve službách jejího veličenstva mi sympatický rozhodně není. Natož mu fandit. Vlastně u všech filmů jsem držel palce zloduchům i když jsem věděl, že nemají šanci. A v tom je ten problém. Přehlídka drahejch hraček a nádhernejch koček (jejichž "provozní náklady" jistě hravě překonají Bondův Aston Martin) je skoukatelná, ale peníze za kino bych za to nedal. Zvlášť, když víte, jak to dopadne. Brosman sice jako Bond ušel, ale stejně jsem mu nefandil.