Recenze (294)
Stvořitel (2023)
I přes všechny bitvy nečekaně komorní sci-fi, které v první půl hodině působí jako klasické béčko bez větších ambicí. Mezi "zbraní" v podobě dítěte a hlavní postavou Joshuy se dalo vymyslet více příběhových prvků, které by diváka více vcítili do jejich situace, ale i přesto film v konečném výsledku působí nečekaně kvalitně a i useknutý závěr mě nepřiměje k tomu, abych dal méně než čtyři hvězdy. Někdy se vyplácí od filmu nic nedělat. Může vás totiž o to více překvapit.
Četnické humoresky - Majlant (2007) (epizoda)
Už od první chvíle mi přišlo, že tady něco nesedí. Töpfer je v roli Arazíma až přehnaně afektovaný a místy se chová zcela nelogicky. Rádoby humorné scény byly vyloženě na sílu a to je strašná škoda. Už zde bylo cítit, že pan Moskalyk a jeho režisérský cit nesmírně chybí.
Host (2020)
Krátká stopáž filmu nijak neuškodila. Mám velmi rád horory, které se natáčí z pohledu kamer volajících lidí na sociálních sítích. Je to natočené opět trochu jiným způsobem, který však podle mě nedává logiku. Lekaček se dočkáme a pokud si film pustíte v noci ve sluchátkách, tak se dočkáte i příjemně mrazivé atmosféry. Škoda jen, že bylo od začátku jasné, jak to celé skončí, a že film nenabídl nějaké lepší vysvětlení. Jako příjemná jednohubka na večer to však plně dostačuje.
Čistý stůl - ptá se Andrej (2023) (pořad)
Něco tak příšerného a neprofesionálního jsem snad ještě neviděl. Pan Andrej je jen sebestředný a arogantní idiot, který si myslí, že se svět točí jen okolo něho. Za své chování k ostatním by měl chodit kanálama. Vážně nechápu, jak je vůbec možné, že tohle někdo rozhodl vydat ven.
Jak jsem poznal vaši matku - Souboj (2005) (epizoda)
Začátek s konvicí pobavil. 😅
Pearl (2022)
Mia Goth by si zasloužila Oscara. Tohle byl tak mistrovský výkon, že jsem hned několikrát zíral jen s otevřenou pusou nad tím, co tahle holka dokáže zahrát. Film se ani nazvat hororem nedá. Jede velmi pozvolna, ale poslední půl hodina je naprosto skvělá. PS: Ze závěrečných titulků mám znepokojující pocit ještě teď.
Loki - Velké poslání (2023) (epizoda)
Od začátku jsem měl obavy, jak to nakonec s druhou řadou dopadne. Neustálé opakování daných situací mě poměrně iritovalo a vytrácel se ze mě zájem o příběh jako takový. Posledních 15 minut mi všechno však bohatě vynahradilo a musím uznat, že samotný závěr je brilantní. Nebudu spoilerovat, ale můžeme s klidem říci, že Loki je opravdový bůh! PS: Tvůrci potvrdili, že další řada nebude (což je díky závěru i logické) a i proto se tento díl jmenuje stejně jako první díl první série.
Lajna - Láska (2017) (epizoda)
"Co je to za váhu?! Tohle je tak maximálně na ženskej hokej a ještě bez koz..."
Lajna - Denisa (2017) (epizoda)
"Celej Havířov mi může políbit prdel!!!"
Jak jsem poznal vaši matku - Pilot (2005) (epizoda)
Barney: "Jste z Bangladéše? Jsou tam pěkný ženský?" Taxikář: "Tady je fotka mé ženy." Barney: "...jednoduché NE by mi stačilo."