Poslední recenze (509)
Joker (2019)
Veľmi temný, psychicky ťažký a depresívny film. V podstate som napísal na 3-krát to isté, ale je to tak. Ja ani neviem, čo som od toho očakával. Chcel som niečo ako Suicide squad a zároveň nechcel? A ani neviem, či som dostal to, čo som chcel. Je to fascinujúce a nenaplňujúce zároveň. Keď sa už film rozbehne a môžeme vidieť viac, tak vlastne skončí. A chcem vôbec aby vznikla ďalšia časť? Mlslím, že to ani nebude dávať zmysel. Každopádne, Joaquin Phoenix je pán.
X-Men: Dark Phoenix (2019)
Mám osobne veľmi rád všetky doterajšie filmy s X-Menovského univerza (aj 3. diel z pôvodnej trilógie), ale prečo si jeden z hlavných scenáristov pod sebou doslova píli konár, na ktorom vybudoval posledné filmy a aspoň akú takú previazanosť a ešte si to aj sám zrežíruje, to je pre mňa záhadou.
Zelená kniha (2018)
Veľmi príjemný a pohodový film s odkazom, že pod povrchom sme všetci rovnakí. A bez nejakej urážky Mahershala Aliho, to, čo tu predvádza Viggo Mortensen, to si zaslúžilo ocenenie.