Poslední recenze (80)
Marvels (2023)
Tak jsme byli v kině. Po článcích a zdejších recenzích jsem byl skeptický. Také už jsem od Marvelu nějakou dobu neviděl něco po čem bych šel z kina nadšený. Tohle ale bylo poměrně příjemné překvapení. Hlavní hrdinky, které mě podle fotek před zhlédnutím filmu děsily svou různorodostí, byli supr. Dobře sehrané, triky fajn a na jednodušší zápletce mi nic nevadilo. Celý děj táhly hlavní hrdinky a člověk se nenudil. Když budou i další filmy od Marvelu jednodušší v zápletce tak budu spokojený. Hlavně když si člověk může zajít na fajn film do kina, vypnout a užít si.
Sestra II (2023)
Byl jsem se ženou v kině na atmosu, večer od 9h a jako nesouhlasím s tím hodnocením okolo 60%, je to poctivě odvedená práce a už od začátku solidně rozjeté. Valak je skvělá postava a i když tohle nemá na Conjuring apod. tak nezaostává o moc a už se těším na domácí půlnoční promítání. Já od hororů zase tolik nechci, stačí když vyvolávají ty emoce které mají 8/10 a běžte do kina podpořit filmy.
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Ty bláho, proč tady lidi dávají odpad na film za kterým je vidět spousta práce a dobrých nápadů. Tohle není Vykoupení z vězení Shawshank. Já něco takového čekal a stejně jsem byl docela mile překvapený jak je to na české poměry ujetý. Dějová linka je slabší a občas nějaké hluché místo, ale dobrých pasáží taky dost a neodcházejte z kina po prvních titulcích. Nechtěl jsem na to jít do kina ale spokojený a zvedám Kazmovi hodnocení a doufám že to dotáhne na nějakých 65%. Že to bude opak ostatních filmů kde začínáme na 80% a pak jdeme na 65% :)